Co Zuzia dostała na gwiazdkę? | 2013

Święta, Święta i po Świętach. A może bylibyście ciekawi co zamówiłam sobie u Mikołaja i czy spełnił moje życzenia? Mogę jedynie się pochwalić, bo są to perełki *-* i kiedy zobaczyłam je w torbie na prezenty szczęka upadła mi na podłogę. Dobra, żeby nie przedłużać...


Od góry:

  • Niezbędnik obserwatorów gwiazd | Matthew Quick
  • Gra w kłamstwa | Sara Shepard
  • Mechaniczny anioł | Cassandra Clare
  • Czas żniw | Samantha Shannon
I zgodnie z tradycją: Co polecacie?

PS Czy ktoś umie ustawiać szablon jednokolumnowy? Próbowałam taki ustawić, ale wszystko poszło nie tak. Jeśli ktoś na 100% umie taki zrobić, niech da mi swój mail w komentarzu i do niego napiszę. 

19 komentarzy:

  1. Wszystko z chęcią bym Ci zabrała. :( Zazdro!

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mechaniczny Anioł. Czytaj. JUŻ. xd Kocham <3 Ale czytają pamiętaj, że Will jest mój :D ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z koleżanką wyżej :) Kocham tą trylogię <3

      Usuń
  3. Też dostałem "Czas Żniw" właśnie opublikowałem recenzję na moim blogu :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Niezbędnika *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! ♥ Czytałam jedynie "Grę w kłamstwa" - oceniam na 7/10 ;) Zazdroszczę szczególnie pierwszej i ostatniej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję zacząć od "Mechanicznego Anioła"! Mnie książka oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty! Podkradłabym Ci je wszystkie:) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty!
    Z niecierpliwością czekam na recenzje książek ,,Gra w kłamstwa" i ,,Czas żniw" ;)
    Niestety żadnej z tych pozycji nie czytałam, więc nie mogę Ci nic polecić
    Pozdrawiam, Luna

    OdpowiedzUsuń
  9. "Czas żniw' i "Niezbędnik obserwatorów gwaizd"- o maaatko jak ja Ci ich zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej, ale zazdroszczę wszystkich :D Życzę miłego miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Mechaniczny Aniol" i tylko to. Więc tą jedna książkę mogę zdecydowanie polecić. A reszty po prostu zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbędnik obserwatorów gwiazd - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkradłabym Niezbędnik..., Mechaniczny... oraz Czas... to dwie świetne książki. Gra... niestety mnie jakoś do siebie nie przekonywuje. ;)

    Pozdrawiam, Czarny Kapturek

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebawem zabieram się za "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". Chętnie przeczytałabym także "Grę w kłamstwa".

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezbędnik jest świetny! Resztę bym Ci zabrała *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale perełki na Ciebie czekały pod choinką, tylko pozazdrościć. ;) Ja dostałam tylko jedną książkę, ponieważ nie chciałam więcej - za dużo innych lektur czeka na swoją kolej.
    A Tobie życzę przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Super książki, ale gdzie Sekret Julii i Córka Dymu i Kości? ;)
    Czas Żniw - świetny! Mechaniczny - cuuudo <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia