Wyniki konkursu

 
Dobry wieczór! Oto wyniki mojego pierwszego rozdania, na blogu z okazji pół roku bloga^^. Wczoraj skończyłam przyjmować zgłoszenia, nikogo nie musiałam zdyskwalifikować. Teraz trochę mojej gadaniny (oczywiście każdy zjedzie na dół, żeby zobaczyć kto wygrał, no, ale będzie mi bardzo miło jak to przeczytasz). Zgłosiło się aż 40 osób, z czego bardzo się cieszę! Książka nowa, nigdy nie czytana i sprawię komuś radość wysyłając ją. No dobra, żeby nie przedłużać szczęśliwym wygranym lub wygraną jest ...:


E-mail już do ciebie leci i serdecznie Ci gratuluję! Dziękuję wszystkim za udział i kolejny konkurs już niedługo, po Świętach. Mam już nagrodę, a jutro znowu moja paplanina. Trzymajcie się ciepło.  




10 komentarzy:

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia