Book haul: ale mi się tego uzbierało


Wszyscy lubią stosiki prawda? Nie publikuje ich regularnie, ponieważ nie kupuję, ani nie dostaję tylu książek co kiedyś, ponieważ mam ich tak dużo na swoich półkach, że musiałam kilka szafek dobudować, myślałam, żeby kiedyś zrobić coś w stylu bookshelf tour, ale nie wiem co myślicie? No ale dobrze, kilka powieści do mnie przyszło, więc czas je wam pokazać. Czytaliście oś z tego? Jedna z powieści już przeczytana, a jedną czytam i jest taka sobie. To znaczy, nie jest zła, ale poznałam już lepsze pozycje w swoim życiu. Już niedługo powinny pojawić się recenzje na blogu. 






Od góry:
1. Nina George: Księżyc nad Bretanią - od wydawnictwa Otwartego
2. Cecelia Ahern: Skaza - od wydawnictwa Akurat
3. Kathrin Lange: Serce z popiołu - od wydawnictwa Muza
4. Andres Iniesta: Andres Iniesta. Artysta futbolu - od wydawnictwa SQN
5. Jessie Burton: Muza - od wydawnictwa literackiego
6. Donna Tartt: Szczygieł - od przyjaciółki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia