Podsumowanie grudnia i całego roku 2013

2 dzień 2014. Jak ten czas szybko mija! Popatrzcie sobie w archiwach na blogach. Jak to dziwnie wygląda. Może zamiast rozglądać się za nowym rokiem, podsumuje 2013 i ostatni miesiąc tamtego, już starego roku grudzień, który wypadł bardzo dobrze. Nie oto chodzi, że dostałam dużo książek, bo dostałam tylko 4, ale bardzo łatwo umiałam się wciągnąć w fabułę. Tylko jednej książki nie dokończyłam, bo była tragiczna, a jaka?

  • ilość przeczytanych tytułów: 9
  • lista tytułów: 
- "Cztery pory lata" Renaty L. Górska
- "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins
- "Tajemnica pociągu" Martin Widmark
- "Tajemnica kina" Martin Widmark
- "Magia wiedźm" Claire
- "Gwiazd naszych wina" John Green
- "Wilcza księżniczka" Cathryn Constable
- "Folwark zwierzęcy" George Orwell 
- Niedokończone: "Klan wilczycy" Maite Carranza 
  • inne zrecenzowane rzeczy: 0
  • liczba przeczytanych stron: 2155, czyli 70 stron dziennie 
  • liczba wpisów na blogu: 22^^
  • liczba recenzji:
  • liczba odwiedzających: +6385=19266 (niedługo 20000 :D)
  • liczba komentarzy od początku bloga: +223=830
  • liczba obserwatorów: +20=140
  • liczba lubiących fanpage:=37
  • najlepsze książki: (bez zaskoczenia) "Gwiazd naszych wina", która jest teraz moją ulubioną książką i "W pierścieniu ognia"
  • największe rozczarowania: "Magia wiedźm" i "Wilcza księżniczka"
  • wyzwania: ruszyły nowe, więc grudnia nie będę podsumowywać
  • współpraca: zaczęłam pisać dla papierowegopsa.pl
  • najczęściej wyświetlany post: 
Pewnie macie już dość tych liczb, ale muszę podsumować ten ubiegły rok. 
                                               Jak tam Zuzi życie?  
Całkiem całkiem. Zaczęłam w tym roku chodzić do gimnazjum i odbiło się to trochę na wynikach z września. Ten rok był w moim prywatnym życiu udany. Założyłam bloga 26 kwietnia 2013 z czego bardzo się cieszę, że poznałam takich wspaniałych ludzi, o których pojęcia nie miałam. 

                                                           Blog. 
Z  blogiem również bardzo dobrze, niedługo 20000 wyświetleń, a posiadam 144 obserwatorów i 114 lubiących mnie na fanpage'u. Dziękuję za takie wyniki i myślę, że już niedługo będę jeszcze lepsze. Napisałam tylko 22 recenzje i kilka Prasówek. Pootwierałam kilka cykli, które niestety nie pojawiają się zbytnio regularnie. 
Najlepsze książki:
Gwiazd naszych wina, Johna Greena <3
Miasto kości, Cassandry Clare
[delirium], Lauren Oliver
Mroczny sekret, Libba Bray
Intruz, Stephanie Meyer
                                                              
                                                       Wspomnę też o książkach.  
Moim postanowieniem noworocznym, było przeczytać 52 książki i się udało. Przeczytałam tyle ile postanowiłam. Pewnie szczęka wam nie opadła, ale patrząc na jaki tryb życia ja prowadzę, to sporo. Mam wiele radości z pisania dla was i dla kilku, wręcz wymarzonych wydawców. Dziękuję, że daliście mi szansę. 

Moje (nigdy do spełnienia) postanowienia noworoczne.
Jeśli chodzi o moje postanowienia, prawie zawsze ich nie spełniam. W tym roku jednak spróbuję się zmienić. Oto kilka z nich: 

  • Będę uczyć się regularnie.
  • Codziennie robić ćwiczenia, żeby wreszcie zrobić szpagat. 
  • Przeczytam minimum 80 książek. 
  • Pisać regularnie na blogu. 
  • Stać się lepszym człowiekiem. 



5 komentarzy:

  1. Postanowienia mają to do siebie, że nie lubią się wypełniać ;D Gratuluję wyników i życzę powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci sukcesów w Nowym Roku i żebyś zrobiła ten szpagat :)
    "Gwiazd naszych wina" to dobra książka, ale oczywiście nie pobije "W pierścieniu ognia" :) Od dawna chcę przeczytać "Miasto kości" i "Intruza" - może w 2014 się uda
    Pozdrawiam
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, obyś jednak wytrwała w postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników i życzę owocnego nowego roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia