Podsumowanie miesiąca: lipiec 2015


Lipiec był najsłabszym czytelniczym miesiącem w tym roku. Przeczytałam 3 książki, ale za to wiele miejsc zwiedziłam, ale o nich opowiem wam w innym poście. Dużo pracowałam nad postami, które pojawią się w najbliższych tygodniach. Ostatnio blog stał się bardziej kulturalny, niż książkowy, co jak widzę po komentarzach i statystykach bardzo się wam spodobało, więc oprócz recenzji powieści, pojawią się opinie na temat filmów, muzyki czy seriali. Tak zaczęłam oglądać i się zakochałam! 

Przeczytane książki:
1. Ewa Nowak: Nie do pary, 4/6
2. John Green: Papierowe miasta, 5/6
3. Cassandra Clare: Miasto popiołów, 5/6

Najlepsze książki: wszystkie książki były ok.
Najgorsza książka: - 

O czym mogliście jeszcze przeczytać na ...ale zaczytanej...:

Filmy i seriali:
1. 5 sezon "Teen wolfa"
2. 7 odcinków "Dawno, dawno temu"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia