Podsumowanie miesiąca: marzec


Marcowy wrap up i book haul Sary i Zuzi. Chciałybyśmy wam pokazać to co przeczytałyśmy w marcu, dziwnym miesiącu, ponieważ przez dużą jego część musiałyśmy zostać w domu. Do Sary przyszło kilka nowych książek, a czy wam udało się coś fajnego upolować? Zuzia natomiast zaplanowała pozycje, które chciałaby przeczytać w kwietniu. A wy co czytacie? Jak radzicie sobie z zostaniem w domu? 




SARA



W marcu przeczytałam:
-"Śmierć na Nilu" Agatha Christie *recenzja*
-"Ta dziewczyna" Michelle Frances *recenzja*
-"Niemy świadek" Agatha Christie (recenzja wkrótce na blogu)
-"Pacjentka" Alex Michaelides *recenzja*
-"Gdyby nie ty" Colleen Hoover (recenzja wkrótce na blogu)
-"Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins (recenzja wkrótce na blogu)
-"Wszystkie nasze tajemnice" Colleen Hoover (recenzja wkrótce na blogu)




W marcu przyszły do mnie:
-"Siege and storm" Leigh Bardugo
-"Wszystkie nasze obietnice" Colleen Hoover (przeczytane)
-"Without Merit" Colleen Hoover
-"Maybe now, Maybe not" Colleen Hoover
-"Too late" Colleen Hoover
"Gdyby nie ty" Colleen Hoover (przeczytane)



ZUZIA
Ja w marcu wynik słaby, ale w kwietniu planuję nadrobić zaległości (przeczytałam już 2 książki!). 

W marcu przeczytałam:
1. "Miecz przeznaczenia" Andrzeja Sapkowskiego (próbuję się przekonać do fantastyki, ale bardzo słabo mi to idzie), 6/10 
2. "Pogromca lwów" Camila Läckberg (dodam recenzję całej serii, jak tylko przeczytam 10 część, ale już teraz mogę wam powiedzieć, że bardzo polecam), 8/10
3. "Gdyby ocean nosił twoje imię" Tahereh Mafi (tutaj was zapraszam na recenzję), 8/10

Bardzo kocham planować, więc wybrałam 5 książek do których chciałabym zajrzeć w kwietniu: 
1. "Pościg" Elle Kenndey, kiedyś zaczytywałam się w serii "Off-campus", a to jest jej spin-off. Już ją skończyłam, recenzja za jakiś czas na blogu, ale powiem wam, że są lepsze książki, ale fajne dla odmóżdżenia.
2. "Coraz większy mrok" Colleen Hoover, ostatnio porobiło mi się dużo zaległości w pozycjach Hoover i teraz chcę to nadrobić, polecała mi ją bardzo Sarcia.
3. "Pacjentka" Alexa Michaelidesa, bardzo, bardzo popularna teraz książka, mam nadzieję, że mi również się spodoba. Będę ją pewnie czytać po pozycji, która znajduje się w punkcie 4.
4. "Przypadki Callie i Kaydena" kiedyś miałam wrażenie, że wszyscy tę książkę czytali, tylko nie ja. Postanawiam to nadrobić z kilkuletnim opóźnieniem. Czasem mam ochotę na takie lżejsze książki, dlatego pewnie przeczytam ją po "Coraz większy mrok".
5. "Czarownica" Camilli Lackberg, ostatnia część serii, mam bardzo duży do niej sentyment, bo właśnie od niej zaczęłam swoją przygodę z kryminałami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia