Podsumowanie miesiąca: grudzień 2016


To jak ten czas szybko mija trochę nie przeraża. Od września miałam książkowego i twórczego i nie chciałam ani nic pisać, ani czytać. Niezwykle mnie to wkurzało, ponieważ włożyłam w ...ale zaczytaną... włożyłam bardzo dużo pracy i nie chciałam jej zostawiać, ale prowadzenia bloga na siłę było czymś okropnym. W czasie świąt wszystko przemyślałam, znowu zaczęłam czytać coś innego niż jakieś głupie teksty w internecie. Udało mi się ukończyć wyzwanie, żeby przeczytać 52 książki w ciągu roku. w poprzednich latach pochłaniałam więcej powieści, ale w liceum nie jest lekko. Lecz czas podsumować grudzień i zamknąć rok 2016.

Przeczytane książki:
1. Sara Shepard: PLL#9 Uwikłane, 5/6
2. George Mikes: How to be alien: A handbook for begnners and advanced pupils, 5/6

Obejrzane filmy:
1. Ale szopka!, 6/10
2. Vaiana: Skarb oceanu, 6/10
3. Harry Potter i Kamień filozoficzny, 8/10
4. Złap mnie, jeśli potrafisz, 8/10
5. To właśnie miłość, 10/10
6. Harry Potter i Komnata tajemnic, 8/10
7. American Hustle, 7.10

Obejrzane seriale:
1. 3 odcinki "Teen wolfa"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia