1. "Ever" Alison Noël



Tytuł: Ever
Autor: Alison Noël 
Tytuł oryginalny: Evermore
Data polskiego wydania: 10.02.2010
Ilość stron: 298
Część: 1 (z cyklu "Nieśmiertelni")
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Moja ocena: 4/6

Moje recenzje "Nieśmiertelnych":
1. Ever (recenzja)


Moja recenzja: "Ever" to pierwsza część cyklu "Nieśmiertelni". Jest on bardzo popularny i zyskał wiele fanów na świecie! 

Książka opowiada o nastoletniej Ever Bloom, która jest zwyczajną nastolatką. Ma kochającego ją chłopaka, jest jedną z najpopularniejszych osób w szkole, do czasu kiedy cała jej rodzina ginie w wypadku samochodowym. Przeżywa go tylko ona i zostaje wysłana do swojej ciotki. Jej życie wywraca się do góry nogami. Zostaje ona medium, czyli przez dotyk może poznać przyszłość jak i aurę człowieka. Po incydencie ma tylko dwóch przyjaciół w nowej szkole, Heaven i Miles'a, nosi bluzy z kapturem i ma zawsze słuchawki w uszach. Czuje się samotna. Ciotka jest bardzo bogata i poświęciła się dla Ever, a mianowicie sprzedała luksusowe mieszkanie i stała się bardziej odpowiedzialna.

Główna bohaterka obwinia się za wypadek rodziny. Nalegała, żeby wrócić po bluzę. I wtedy doszło do wypadku. Myślała, ze przeżyła tylko ona, ale po jakimś czasie zaczęła zauważać jej młodszą siostrę Riley.  

Mówią, że nie powinno się oceniać książki po okładce. Złamałam tą regułę, myśląc, że to będzie wspaniała książka i nie pomyliłam się. Okładka mówi sama za siebie. Piękna, mroczna Ever z czerwonymi tulipanami.

Książka oryginalna. Nigdy z "Nieśmiertelnymi" się nie spotkałam. Z każdym rozdziałem czujemy niedosyt i chcemy czytać książkę dalej. Częste zwroty akcji, pytania, które zadaje Ever chcąc się dowiedzieć więcej o Damenie, wciągają i to bardzo. Książkę przeczytałam w 2 dni. Bardzo chętnie sięgnę po kolejne tomy. Nie ma trójkącika miłosnego i jest to dużym plusem. 

A dlaczego nie 6/6? Jedyny moment, który mi się nie podobał w książce to ten, że Ever zaczęła pić alkohol po nieszczęsnym incydencie. Wiem, że to książka dla nastolatków, którzy może już skończyli osiemnastkę, ale myślę, że większość czytelników to młodzi ludzie, którzy nie są jeszcze pełnoletni i tylko ten alkohol mi się nie podobał. Z przyjemnością sięgnę po kolejne tomy. 


Podsumowanie: Książkę polecam fanom gatunku, czyli fantastyki lub paranoramal romance. Jest to książka oryginalna bez wampirów i innych znanych mi dziwadeł! Książkę warto przeczytać, by poznań nowych i nieznanych nieśmiertelnych! 

"Nieśmiertelni":
Ever | Błękitna godzina | W cieniu klątwy | Mroczny płomień Nocna gwiazda | Na zawsze
                                                                * * *

Zapomniałam wam wspomnieć, że co jakiś czas będę robić konkursy np. 100 recenzję, 1000 osób odwiedziła mojego bloga itp.
                                                                * * *
Następna recenzja NAJPRAWDOPODOBNIEJ to "Naznaczona", ale może zrecenzuję coś innego (coś co wcześniej przeczytałam).




4 komentarze:

  1. Dziękuję za podesłanie linku do recenzji,
    została ona dodana do wyzwania :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na nią :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam całych 'Nieśmiertelnych' i zakończenie ostatniej części mnie trochę rozczarowało. "Ever" podobała mi się, ale było w niej kilka minusów.

    OdpowiedzUsuń
  4. mozecie mi przypomniec w jakim miescie mieszka Ever? ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia