¿Español? Sí, gracias nr 28

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją magazynu do nauki języka hiszpańskiego. W mojej poprzedniej szkole miałam 2 lekcje tygodniowo tego języka i miałam ambitne plany chodzenia na kurs. Niestety mam nawał obowiązków, bo tu wolontariat, tu reprezentant czegoś tam, a tu coś kup i nie mam czasu na dodatkowy język. I tak został i magazyn wydawny przez Colorful media. Choć i tak połowę rzeczy musiałam się domyślić (przez pół roku robiliśmy odmianę czasowników :D), to i tak miło spędziłam z nim czas np. w tramwaju.



A co znajdziemy w środku magazynu:

  • O tym jak ważne są pszczoły dla środowiska. Wiecie, ja uwielbiam biologię, więc dla mnie jeden z lepszych artykułów.
  • O monarchii Hiszpanii, a mianowicie o Felipie VI. Wiem dużo o Brytyjskiej królowej, ale o królu Hiszpanii, nic, a nic, więc czegoś ciekawego można było się dowiedzieć.
  • Choć nie jestem uzdolniona muzycznie (i kulinalnie również!) to tekst o instrumentach z Amerykii Łacińskiej przeczytałam z ciekawością.
  • Kolejny dział był o idiomach i jak dla mnie najtrudniejszy artykuł. Pomimo tego, że jest słowniczek na dole każdej strony to i tak musiałam się domyślać o co chodzi.
  • Mówi wam coś nazwa Toledo? Jest średniowieczne miasto w centrum Hiszpanii. Już gdzieś wcześniej słyszałam tę nazwę, tylko gdzie?

Magazyn możecie kupić: TU

2 komentarze:

  1. Ja zawsze chciałam uczyć się niemieckiego jednak tak jak ty mam nawał obowiązków, a oprócz tego dopiero co zaczęłam się uczyć niemieckiego i nie chcę mieszać ze sobą trzech różnych języków. Planuję w liceum uczyć się włoskiego...

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten magazyn do "nauki " języka , chociaż ja korzystam z niego dla przyjemności czerpanej z czytania , a nie do nauki , gdyż ten język mam opanowany w stopniu biegłym .. ;)
    Ten numer magazynu był naprawdę świetny , jak i każdy .. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia