Podsumowanie miesiąca: październik


5. Jest to liczba książek, którą przeczytałam w październiku. Cztery z nich były powieściami, które przeczytałam dla przyjemności, a jedna była na konkurs z angielskiego. Nie jest oszołamiający wynik, ale fakt, że czytam więcej niż jedną lekturę tygodniowo mnie usatysfakcjonuje.
Listopad będzie naprawdę dziwnym miesiącem. Po pierwsze konkurs z angielskiego, do którego przygotowuję się od września. Mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie, bo zamiast czytać robię ćwiczenia z gramatyki i testy o Londynie. Mam nadzieję, że nie będzie większego zastoju na blogu i, że nadal będę pochłaniać książki.


Przeczytane książki:
1. Gayle Forman: Zostań jeśli kochasz, 4/6
2. Colleen Hoover: Hopeless , 6/6
3. Kiera Cass: Jedyna, 2/6
4. Sara Shepard: PLL#3. Doskonałe, 4/6
5. Vicky: London, bez oceny

O czym mogliście przeczytać w tym miesiącu?:



Ogłoszenia:
1. W tym miesiącu nawiązałam 3 współprace: z Naszą księgarnią Wydawnictwem Egmont i Fokasalem. Nie muszę przypominać, że ten fakt bardzo mnie cieszy.
2. Mam kilka pomysłów na posty około-książkowe, które będą pojawiały się 1 w tygodniu. Powinnam się wreszcie ogarnąć z recenzjami bo kilka powieści czeka na swoje opinie już jakiś czas.
3. W tym miesiącu miałam KACa książkowego, po niesamowitej książce jaką było "Hopeless" i może bym więcej przeczytała, ale mam problem z wybieraniem lektur do czytania. W ten sposób zaczęłam 4 powieści - "Lato drugiej szansy" i "Aż po horyzont", obie Morgan Matson, "Marę Dyer. Tajemnicę" Mitchelle Hodckin i "Przebudzoną o świcie", ale dopiero "Harry Potter" mi pomógł się z niego wydostać.

9 komentarzy:

  1. A ja uważam, że to naprawdę przyzwoity wynik ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 książek - dobry wynik. Gratuluje współprac. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięć książek to nie najgorszy wynik.
    Powodzenia na konkursie z angielskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i powodzenia w listopadzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki. Nienawidzę jak dopada mnie książkowy kac. Ostatnio go miałam. Książki na półce niby stoją, jednak nie mogę sobie znaleźć nic do czytania:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy z książek przeczytanych przez Ciebie również poznałam. :)
    I życzę powodzenia na konkursie, mam nadzieję, że pójdzie świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników i życzę owocnego listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem dobre wyniki :) Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współprac :) A 5 książek to naprawdę elegancki wynik :) Życzę powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia