#update: 20.06.2015


Seria #update informuje was co w najbliższym czasie pojawi na blogu, piszę o tym co u mnie i co aktualnie czytam. Jest to bardzo luźny post, informacyjny,a z racji tego, że poprawiałam wszystkie oceny, mam pasek (w spodniach też, ale teraz chodziło mi o ten świadectwie).  


1. Favourite show: Teen wolf. Nie oglądam  go w tygodniu, ponieważ wiem, że jak raz usiądę, to oglądam z 4 odcinki, które trwają po 40 minut. Jestem w drugie połowie 3 sezonu i jest to po prostu genialne. Tylko nie wiem, jaki serial obejrzeć po tym jak Teen wolf się skończy. Dawno, dawno temu, Przyjaciół czy Teoria wielkiego podrywu

2. Currently reading: "Aż po horyzont" Morgan Matson. Stwierdziłam, że skończę to badziewie. W ogóle mi się nie podoba. Bohaterzy bardzo mnie wkurzają i mam dość tej książki, ale przeczytałam już ponad połowę, więc chwilę się pomęczę i zacznę coś lepszego. 

3. Nowe cykle

  • z racji tego, że są już za chwilę wakacje, więc będę miała o wiele więcej czasu na tworzenie nowych cyklów. Internetowe polecajki się piszą, listy się tworzą. 

4. Co nowego na blogu?

  • 23.06.2015 - recenzja "Eleonory i Parka"
  • 27.06. 2015 - pojawi się nowy cykl, który w ogóle nie jest związany z książkami 



3 komentarze:

  1. czekam na Teen wolf :D Tak,wiem,przynudzam ...i na nowy cykl ;)
    Gratuluję czerwonego paska.Też udało mi się go zdobyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świadectwa :) Polecam Dawno ,dawno temu ,też pojawiają się wilkołaki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję paska na świadectwie! Też mam, hahaha :D Jaką masz średnią? :)
    Teen Wolfa uwielbiam! Sama utknęłam teraz na Reign (zaległe kilka odcinków) i Arrow ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia