Dlaczego warto być zorganizowanym?


Jestem tego typu osobą, która musi mieć wszystko zaplanwanie. Nie lubię niespodzianek w życiu. Nawet jeśli są one pozytywne, wolę nie być zaskakiwana. Dlatego żyję na kalendarzach, kolorowych karteczkach i robionych przeze mnie notatkach (zapraszam na mojego snapa, nazwa to: Zuziaokay, gdzie często dodaję urywki z mojego życia). Ludzie się pytają czy się nie nudzę w życiu, ponieważ wszystko muszę mieć ładnie podkreślone, zakolorowane i uporządkowane. Patrząc na to ile mam zajęć dodatkowe (tak w skrócie - codziennie coś mam), więc tylko dzięki kalendarzom i listom jakoś to ogarniam. 


Z czego ja korzystam?

  • kalendarz tygodniowy - w nim zapisuję wszystkie sprawdziany, kartkówki i zadania długoteminowe
  • lista z rzeczami na codzień (polecam zwłaszcza tę, ponieważ jest bardzo prosta w obsłudze)
  • kalendarz z treningami - w nim po prostu rospisuję treningi na dany tydzień, tzn. co ćwiczę i kiedy jadę na siłownię


Ulubione blogi. Ponieżej wypisałam wam wszystkie blogi z których lubię korzystać, znajdziecie tam wskazowki na temat tego jak się organizować, plany i listy do druku. Wszystkie mają bardzo ładne szablony, które cieszą oko, a pióro autorek jest bardzo przyjemne w odbiorze.

Poniżej znajdziecie spis list do druku z któych ja korzystam
Zapraszam was na bloga projektu społecznego Choose Your Language. Celem projektu jest zachęcenie odbiorców do podjęcia świadomej decyzji o nauce nowego języka obcego oraz zaproponowanie sposobów ich nauki. Na blogu znajdziecie interesujące artykuły, infografiki, ciekawostki lingwistyczne oraz dużo więcej. yourlanguage.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia