Podsumowanie miesiąca: listopad 2016


Po tym jak wszystko sobie rozplanowałam, po najdłuższej prezerwie blogowej, oficjalnie wracam. Mam już kilka planowanych postów, już niedługo najlepszy okres w roku - bożonarodzeniowy. Czas pierników, choinek, piosenek świątecznych (kogo ja oszukuję słucham ich już od 2 miesięcy), prezentów, rodziny i przyjaciół. Jak ja kocham grudzień. Mój ulubiony miesiąc, ale czas podsumować listopad, który nie był imponujący. W ogóle ostatnio prawie nic mi się ni chce czytać. Dlatego przeczytałam  tylko 2 pozycje.

Przeczytane książki:
1. Albert Camus: Dżuma, bez oceny
2. Alfredo Relano: Barça vs. Real. Wrogowie, którzy nie mogą bez siebie żyć, 4/6

Obejrzane filmy: 
-

Obejrzane seriale:
1. 7 odcinków "Narcos"
2. 2 odcinki "Teen wolfa"
3. 4 odcinki "Teorii wielkiego podrywu"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia