KONKURS ZE "SKAZĄ" CECELII AHERN


Hej, hej! Niedawno skoczył się jeden konkurs, a teraz zaczyna się kolejny. Mam nadzieję, że też będzie chcieli brać w nim udział, bo teraz do wygrania najnowsza powieść Cecelii Ahern - "Skaza". O czym opowiada książka? 
Opis:
Walka z bezdusznym systemem i gorąca miłość, konspiracja i budzące się namiętności, starcie młodzieńczego entuzjazmu z politycznym wyrachowaniem. Ukarana przez bezduszny Trybunał, 17-letnia Celestine, zostaje ikoną rewolucji zmierzającej do obalenia rządów ludzi, którym się wydaje, że mają prawo narzucać społeczeństwu swoje moralne i obyczajowe dogmaty. Choć napiętnowana Skazą, razem z ukochanym Carrickiem podejmuje walkę o powrót jej świata do normalności.



Regulamin konkursu: 
1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga ...ale zaczytana... znajdującego się pod adresem alezaczytana.blogspot.com.
2. Fundatorem nagrody jestem ja, właścicielka bloga.  
3. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki Skaza Cecilii Ahern.
4. Konkurs trwa od 20 marca (dzisiaj) do 20 kwietnia do północy. Zgłoszenia nadesłane po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 7 dni po zakończeniu konkursu.
6. Zasady konkursu: 
a) Wszystkie komentarze muszą zawierać: chęć zgłoszenia, nick pod jakim obserwuje się bloga oraz adres mail, ponieważ tak najszybciej skontaktuje się ze zwycięzcą
b) Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród osób, które są chętne do brania udziału w zabawie. 
c) Po wyłonieniu zwycięzcy czekam, czekam 5 dni na adres kontaktowy, który proszę wysłać na mój adres mail:zkudlinska@gmail.com. Jeśli osoba wygrana nie nadeśle mi adresu, losowanie odbędzie się jeszcze raz. W wyjątkowych sytuacjach (np. wyjazd) zwycięzca może wysłać adres po wyznaczonym terminie, tylko wcześniej musi mnie o tym poinformować w komentarzu.  
d)  Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski, nie wysyłam paczki za granicę.
e) Osoby anonimowe również zapraszam do zabawy, tylko proszę o podanie imienia i nazwiska. 
f) Nie trzeba posiadać bloga do brania udziału w zabawie. 
g) Nie jest to koniecznie, ale możecie udostępnić baner, polubić mój fanpage, zafollowować na twitterze lub instagramie.


Wzór zgłoszenia:
1. Zgłaszam się!/Biorę udział!
2. Obserwuję bloga pod: (nick)
3. Mój adres e-mil: (e-mail)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia