TBR na najbliższe tygodnie


Powoli czytam, powoli wracam na bloga, więc wszystko wraca do normy. Dużo postów piszę na zapas co mi się bardzo rzadko zdarza. Od dłuższego czasu planuję wrócić do TBR, a teraz kiedy mam więcej czasu stwierdziłam, że może porobię trochę zdjęć na bloga i tak oto jest - moje plany czytelnicze na najbliższe tygodnie. Nie potrafię określić jak długo będę te pozycje czytać, dlatego w tytule jest na najbliższy czas. Oczywiście planuję jak najszybciej, ale to szkoła inne obowiązki zweryfikują mój wynik czytelniczy pod koniec lutego. W styczniu poszło mi słabo, więc nawet nie powstało podsumowanie. A jak będzie w tym miesiącu? Zobaczymy! Ale teraz zapraszam was na TBR. 


Od góry:
1. Nina George: Księżyc nad Bretanią
2. Sarah J. Mass: Dwór cierni i róż
3. Sarah J. Mass: Korona w mroku
4. Katrin Lange: Serce z popiołu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia