Podsumowanie czerwca

Czerwiec był pracowitym miesiącem w szkole, co jest wynikiem niewielu przeczytanych książek. Do tego w tym miesiącu był Puchar Konfederacji, a ja jako wierny kibic Hiszpanii nie mogłam tego przegapić. Zaczęłam też rozmawiać z Megajarą i Mery111 na nakanapie.pl, co jest dużym sukcesem jak dla mnie (gadałyśmy o sporcie) Powoli, krok po kroczku klimatyzuję się w blogosferze. 



Musiałam kilka ocen poprawić, żeby mnie usatysfakcjonowały. I udało się!
Byłam również na przenoszeniu Biblioteki Raczyńskich ze Świętego Marcina, na Plac Wolności. Stałam w mega długim sznurze ludzi, którzy tak jak są molami książkowymi. Potem weszłam do biblioteki do działu dla młodzieży i stanęłam jak wryta! Wszystkie książki od "Gwiazd Naszych Wina" do "Rebelianta" czekają tam na mnie, żebym zagłębiła i poznała. Nie mogę się doczekać!

A teraz wyniki, moim zdaniem muszę siebie poprawić, ale to później.
- liczba odwiedzin: 1839
- liczba komentarzy: 133
- liczba obserwatorów: 37, czyli dołączyło do mnie 21, za co serdeczni dziękuję!
- liczba osób w kręgach: 89
- kliknięcia like na facebooku: 7
- najczęściej odwiedziliście mnie: 25.06.2013, aż 76
- najczęściej odwiedzany post: "[delirium]" - recenzja 
- książki przeczytane w ramach wyzwań: (książki zrecenzowane w tym miesiącu, były przeczytane wcześniej, a w zakładce wyzwania, dodaje książki według daty wydania recenzji)   
a) Z lista BBC: 0
b) "Pod Hasłem": 1, "Krzywe 10"
c) Paranormal Romance: 0 
d) Czytam Kinga: 0
e) Czas na Jeżycjadę: 0
f) Czytam fantastykę: 1, "Teodozja i Węże Chaosu"
g) Polacy nie gęsi, czyli czytam polską literaturę: 1, "Krzywe 10"
h) Z półki: 0
i) Daj się zaczarować Katarzynie Michalak: 0 
j) Od A do Z: 0
k) Czytamy Anię: 0
l) Najpierw książka potem film: 0
m) Z literą w tle: 1, Brooke Lauren "Heartland: Szczera Prawda"
n) CZYTAJ - to się OPŁACA: Litera T: "Teodozja i Węże Chaosu", Litera P: "Pojedynek Uczuć
o) Świat Stephana Kinga: 0
p) Pierwsze słyszę: 1, "Teodozja i Węże Chaosu" 
q) Popularna klasyka: 0
r) Czytajmy polską fantastykę: 0
s) "Wakacje z książką": 1, "Pojedynek Uczuć", "Heartland. Szczera Prawda", "Krzywe 10"
t) Na tropie Agathy: 0
u) Wszystkie kolory książek: 0
v) Czytajmy powieści obyczajowe: 3,  "Pojedynek Uczuć"
- wygrana w konkursach: 4:
książka: "Samotnica", film: "Skyfall", książka: "Wieża Sokoła", książka: "Kolacja z Anną Kareniną"   
współpraca: 1
- liczba przeczytanych książek: 4
"Krzywe 10", "Heartland. Szczera Prawda" , "Pojedynek Uczuć", "Teodozja i Węże Chaosu"
- liczba przeczytanych stron: 1061
- czyli średnio: 35 stron dziennie
- najlepsza książka: "Pojedynek Uczuć"
- największe rozczarowanie: "Teodozja i Węże Chaosu"
- egzemplarze recenzenckie: 1
- liczba kupionych książek: 0
- liczba książek z wymiany: 0

Jak widać muszę poprawić się w czytaniu. Są wakacje, więc mogę czytać i  pisać do woli.

Plan na lipiec:
- Przeczytać więcej książek.
- Oglądać ligę Światową i Wimbledon.
- Pojechać do nowej biblioteki w Poznaniu.
- Napisać dużo recenzji.  

7 komentarzy:

  1. Nie jest najgorzej :D Gratuluję wygranych pozycji!

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ty chyba naprawdę masz szczęście, tyle wygranych książek, że aż pogratulować :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników! Też zabieram się porządnie za czytanie w wakacje - mam tyle książek na półce, że szkoda gadać ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyników i nowej współpracy :) Życzę jeszcze bardziej udanego lipca ;)

    Zapraszam do mnie: http://recenzje-daniela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, chociaż dużo tych niespełnionych wyzwań, co?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki! Wszystkie! A Ty jeszcze narzekasz. Żebym to ja miała takie wyniki...
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych w konkursach, życzę Ci aby lipiec był o wiele lepszy!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia