Podsumowanie miesiąca: styczeń 2016


Naprawdę nie wierzę już jest koniec pierwszego miesiąca 2016. Jako, że mieszkam w Wielkopolsce, moje województwo miało jako pierwsze ferie, co moim zdaniem było za wcześnie, a teraz kolejną przerwą będzie ta Wielkanocna. W tym roku czekają mnie egzaminy gimnazjalne, które zadecydują o moim liceum. Ogólnie jeszcze przeszłam do finału z języka angielskiego z konkursu kuratoryjnego, więc czeka mnie zabawa z kulturą Stanów Zjednoczonych. Lecz zanim zacznę wybiegać w przyszłość, czas podsumować styczeń.

Przeczytane książki:
1. Anton Czechow: Opowiadania wybrane, bez oceny
2. Sabaa Tahir: Ember in the ashes. Imperium ognia, 5/6
3. Meg Cabot: Pamiętnik księżniczki 9. Księżniczka Mia, 5/6
4. Irene Adler: Shelock, Lupin i ja. Trio czarnej damy, 4/6
5. Sue Monn Kidd: Sekretne życie pszczół, 5/6
6. Irene Adler:Sherlock, Lupin i ja. Tajemnica szkarłatnej róży, 4/6

Najlepsze książki: -
Najgorsze książki: -

A co oglądałam:



  • Wredne dziewczyny
  • Wciąż ją kocham
  • Joy
  • Kraina lodu
  • Gorączka lodu
  • Notting hill
  • Dirty dancing
  • Pitch perfect 2
  • Cinderella story
  • Ste up - taniec zmysłów
  • Zakochana złośnica
  • Nienawistna ósemka
  • 4 odcinki "Teorii wielkiego podrywu"
  • 2 odcinki "Kronik Shannary"
  • 1 odcinek "Glee"
  • 1 odcinek "Muszkieterów BBC"
  • 4 odcinki "Teen wolf"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia