Google+

Jak pewnie wiecie w lipcu 2013 zostanie usunięta funkcja: "obserwuj". Zamiast tego, będzie Google +, w której można zapraszać do kręgów (cokolwiek to jest). Można zaprosić mnie do kręgów. Jeśli szukacie mnie nazywam się Zuzanna Kudlińska (jeśli ktoś wie jak zmienić nazwę to niech powie (HELP!). Znajdziecie też na blogu gadżet, w którym są pokazane moje kręgi! Serdecznie zapraszam do moich kręgów... Ma to niby ułatwić blogerom życie...

Mam tylko taką prośbę, na facebooku jest taki konkurs książkowy, gdzie można wygrać "Nowy Przywóda" i trzeba głosować. Czy możecie na mnie zagłosować???
https://www.facebook.com/SwiatPoWybuchu/app_654822437877063?ref=ts
Już niedługo recenzja+stosik :)

1 komentarz:

  1. Nie widzę opcji dodania Cię do kręgów. o.O
    Ja też nie wiem, jak zmienić nazwę, niestety. :/ Zamiast nicka "Misha", którym posługuję się wszędzie, muszę mieć nazwę bloga.

    PS: Wyłącz weryfikację obrazkową. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia