(znowu) Gdzie mnie znaleźć?


Dzisiaj znowu przychodzę do was z postem w którym przedstawię wam, gdzie możne mnie znaleźć w internecie. Odwiedzam te miejsca bardzo często, więc macie 100% pewności, że przeczytam waszą wiadomość. Z niektórych profili zrezygnowałam, ponieważ mi się: 
a) nie podobają mi się
b) nie widzę sensu na nie wchodzić
c) są mało istotne dla bloga, bo nie sądzę, że chcecie wiedzieć jak nazywam się na np. gry.pl (już w to nie gram, ale nadal mam konto)
Jest to pierwszy z dwóch postów o aplikacjach, więc w przyszłym miesiącu zapraszam was na kolejny odcinek.  


1. Facebook - FANPAGE TUTAJ
Nie wiecie jak długo zwlekałam z założeniem fanpage'a. Sama nie wiem dlaczego. Chyba na początku myślałam, że po co mi to. Teraz na niego wchodzę kilkanaście razy dziennie i jestem z niego zadowolona, choć powinni kilka rzeczy zmienić. Również osoby reklamujące się na przykład 'Udos.' itp. zachęcam aby zaprzestali swoje poczynania. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam tutaj. Zapomniałam wam podziękować, ponieważ przekroczyliśmy 150 polubień. 



2. Twitter - PROFIL - TUTAJ
Najszybciej uzależniająca społeczność ever! Jeśli chcecie być naprawdę na bieżąco ze mną, to zapraszam tam, ponieważ co chwile coś dodaję np. mój fangirling na temat niektórych meczów i piłkarzy bez koszulki, ale ciii! Jest to jeden z moich ulubionych portali społecznościowych i jeśli zastanawiacie się nad założeniem, koniecznie to zróbcie. Jest on lepszy od facebook, ponieważ osoby które obserwujesz najczęściej dodają więcej (i częściej!) na Twittera.     


3. Instagram - PROFIL - TUTAJ
Na pewno wiecie, że nie umiem robić profesjonalnych zdjęć, ani nie mam strasznie dobrego aparatu, ale i tak lubię robić zdjęcia moim tabletem, który ten o dziwo, robi je (moim zdaniem) ładne. Jeśli jesteście ciekawi co pojawi się na blogu lub co aktualnie czytam i wolicie to w formie zdjęć zapraszam.  





4. Ask.fm - PROFIL - TUTAJ
Tego portalu szczególnie nie lubię, ponieważ jest tam za dużo spamerów. Co chwile przychodzi 'pytanie' czy polubię kogoś profil...no naprawdę?  Jeśli chcecie popytać o cokolwiek, spróbuje odpowiedzieć. 


5. Inne:

6. Literackie: 
Do wyboru do koloru! A już jutro/pojutrze recenzja. 


















1 komentarz:

  1. Dobrze wiedzieć, gdzie można Cię znaleźć.
    Zapisywałam się do wyzwania Book Lovers, ale chyba nie aktualizowałaś.

    Zajrzyj do mnie. Nowa książka Jessiki Brody :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/06/25/nowa-ksiazka-jessiki-brody-trailer/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia