Najgorsze książki 2014


Wczoraj pojawiło się podsumowanie na temat najlepszych książek, które przeczytałam w 2014 roku. Dzisiaj o czymś mniej przyjemniejszym, a mianowicie o powieściach, które mi się nie podobały lub takie, które mnie rozczarowały, a niestety jest ich sporo. Jutro was zapraszam na podsumowanie moich wyzwań i na moje postanowienia ma rok 2015. Tak jak wczoraj kolejność jest przypadkowa i niektóre lektury pojawiają się w obu kategoriach. A wy o myślicie o niektórych z tych pozycji?

Najgorsze książki:
1. "Niall Horan. One Direction, z Irlandii na podbój świata - Danny White
2. seria "Rywalki" - Kiera Cass
3. "Jantar i Słońce" - Joann Terka
4. seria "Szeptem" - Becca fitzpatrick
5. seria "Wodospady cienia" - C. C. Hunter
6. "Anna i pocałunek w Paryżu" - Stephanie Perkins
7. "Kosogłos" - Suzanne Collins
8. "Lato drugiej szansy" - Morgan Matson

Największe rozczarowania:
1. "Chłopcy" - Jakub Ćwiek
2. seria "Rywalki" - Kiera Cass
3. seria "Szeptem" - Becca fitzpatrick
4. seria "Wodospady cienia" - C. C. Hunter 
5. "Dotyk Julii" - Tahereh Mafi
6. "Kosogłos" - Suzanne Collins
7. "Zostań jeśli kochasz" - Gayle Forman
8. "Mara Dyer. Tajemnica" - Michelle Hodckin
9. "Lato drugiej szansy" - Morgan Matson

(nie pojawiły się żadne lektury szkolne)

Jeśli chcecie się więcej na temat niektórych pozycji, wybierzcie zakładkę Recenzje od A-Z, ponieważ większość książek wyżej wymiennych ma już recenzje.

10 komentarzy:

  1. Ostro ocenilas te ksiazki. Nie jest latwo zbudowac taki ranking. Mi niekotre z tych ksiazek sie podobaly ale to kwestia gustu;P
    Szczesliwego nowego roku!
    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię "Wodospady cienia" również uważam za najgorszą serię i największe rozczarowanie roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo zabieram się za "Lato drugiej szansy" ciekawa jestem czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria "Wodospady cienia" także mnie rozczarowała no, ale nie można czytać samych dobrych książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi większość tych książek bardzo mi się podobała, ale jak widać to wszystko zależy od gustu...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://literackafantazja.blogspot.com/2014/04/wyzwania-2014-rozpiska-miesieczna.html
    tutaj znajdziesz swoje wyzwanie i wszystkie moje zrecenzowane książki, jakie brały w nim udział. W razie jakbyś podsumowanie robiła czy coś, to takie podsumowanie mej osoby znajdzies :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie całkiem spodobały się niektóre książki, które tak ostro oceniłaś, ale przyznaję, że mają dużo błędów.

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, sporo z nich jeszcze przede mną i szczerze cieszę się na ich czytanie. Mam nadzieję, że mnie nie zwiodą.
    Czytałam "Szeptem" całą serię i moim zdaniem jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytała z tego tylko "Kosogłosa" i mnie zachwycił, ale każdy przecież oczekuje od książki czegoś innego. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem mocno zaskoczona tym rankingiem. "Zostań jeśli kochasz", "Kosogłos" i "Rywalki" to moje ukochane książki. Jednak to sprawa gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia