50 faktów o mnie


Przepraszam was, że posty pojawiają się tylko raz w tygodniu, ale niestety mam tyle na głowie, że nie zdążam z pisaniem postów, a mam ich pełno napisanych np. do polowy. Dzisiaj przychodzę do was z postem, który już kiedyś się pojawił, ale wiele faktów z stamtąd jest nieaktualnych, wiec dzisiaj przychodzę do was z odświeżona wersja 50 faktów o mnie. Próbowałam się nie powtarzać, a wiecie co mnie najbardziej zdziwiło? Że to co dzisiaj mnie interesuj, kiedyś w ogóle nie mogłam na to spojrzeć. W komentarzu mi powiedzcie, który fakt was najbardziej zaskoczył.

1. Mam na imię Zuzia, urodziłam się w Poznaniu 15 września 2000.
2. Mam młodszą siostrę Maje, od której jestem starsza o 4 lata.
3. Zawsze mam pomalowane paznokcie u stóp i u rąk.
4. Regularnie pływam i gram w siatkówkę.
5. Jestem kibicem FC Barcelony.
6. Mieszkam w Poznaniu, choć moi oboje rodzice nie pochodzą z tego miasta.
7. Bardzo lubię kiedy ktoś mnie czesze lub robi mi fryzurę.
8. Bardzo lubię myć zęby #colgate smile.
9. Boję się węży i robactwa.
10. Zawsze w piątek i sobotę w nocy oglądam seriale.
11. Przynajmniej 1 w tygodniu oglądam mecz piłki nożnej.
12. Bardzo lubię ćwiczyć na wf-ie.
13. Codziennie rano piję kawę, a wieczorem herbatę.
14. W przyszłości chce zostać wegetarianką.
15. Próbuje codziennie się ruszać.
16. Oprócz filmików książkowych na YouTube'ie oglądam kanały modowe i lifestyle'owe.
17. Chcę zostać onkologiem.
18. W przyszłości chcę zamieszkać w Monachium lub Londynie.
19. Nie cierpię zapachu benzyny, korektorów i zmywaczy.
20. I speak fluent sarcasm.
21. Prawie zawsze mam związane włosy, które mam do łopatek (bo miały być do grabek :P)
22. Mam 172 cm wzrostu.
23. Mam numer buta 37/38.
24. Mam ponad 250 książek w domu.
25. Oboje moi rodzice są nauczycielami angielskiego.
26. Nigdy nie miałam butów na obcasie na nogach.
27. Jestem minimalistką.
28. Zawsze mam porządek na biurku.
29. Lubię pisać niebieskim długopisem (potem lepiej czyta mi się notatki).
30. Moim ulubionymi kolorami są niebieski i biały.
31. Prawie zawsze jest mi zimno.
32. Najbardziej lubię chodzić w spódnicach i sukienkach.
33. Nosiłam kiedyś okulary, ale wyleczyłam wadę.
34. Najbardziej lubię kupować buty i torebki.
35. Lubię spędzać czas na świeżym powietrzu.
36. Chciałabym mieć psa.
37. Moimi ulubionymi przedmiotami są biologia i matematyka.
38. A najbardziej nie lubię informatyki i fizyki.
39. Jestem optymistką.
40. Pamiętam rozkład autobusów i tramwajów, którymi jeżdżę.
41. Nie jem czekolady.
42. Słucham Taylor Swift, Huntera Haynesa i Eda Sheerana.
43. Moją ulubioną kuchnią jest kuchnia włoska.
44. Moimi ulubionymi lodami są serek mascarpone z czarną porzeczką i sorbet truskawkowy.
45. W wolnym czasie czytam, jeżdżę na rolkach, biegam lub czytam.
46. Jedyną grą w która gram jest fifa.
47. Moimi ulubionymi aktorami sa Leonardo DiCaprio, Ryan Gostling i Dylan O'Brien.
48. Nie lubię Jennifer Lawrence.
49. Prawie nigdy nie słucham radia.
50. Pierwszą książką, którą sama wybrałam do kupienia był słownik ortograficzny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia