Lektury na rok 2015/2016


Jak co roku, przychodzę do was z moją listą lektur na ten rok szkolny. Niestety, teraz jestem w klasie trzeciej gimnazjum, co znaczy, że w kwietniu czekają mnie egzaminy, które są dla mnie bardzo ważne. Od nich zależy do jakiego liceum pójdę, a co z tym idzie, jak oni mnie przygotują do matury. Z tego powodu mamy tak mało nowych lektur, ale znowu będziemy czytać takie jak "Zemsta" Alexandra Fredro, czy "Dziady cz.II". W niektórych miesiącach moja Pani pozwoliła nam wybrać, co chcemy, więc dajcie mi swoje propozycje w komentarzach. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia