Podsumowanie miesiąca: sierpień 2015


Świadomość tego, że już jutro idę do szkoły (dzisiaj było rozpoczęcia, więc teoretycznie tego nie liczę), więc postanowiłam wykorzystać ostatni dzień wakacji w najbardziej produktywny jaki znacie - oglądanie seriali, czytając "Cud chłopaka" i ostatnim spotkaniu wakacyjnym. Dzisiaj przyszłam do was z podsumowaniem sierpnia 2015 roku, który był naprawdę dobrym czytelniczym miesiącem. We wrześniu chcę ukończyć moje wyzwanie, żeby przeczytać 52 książki w tym roku, bo jak na razie liczba na moim liczniku wynosi 50, więc bez problemu skończę mój reading challenge. Wiem również, ze to będzie najcięższy rok w mojej szkolnej karierze, no wiecie, egzamin gimnazjalny i te sprawy, ale mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.

Przeczytane książki:
1. Sarah J. Mass: Szkalny tron, 6/6
2. James Dawson: wypowiedz jej imię, 3/6
3. Gayle Forman: Ten jeden dzień, 2/6
4. Tahereh Mafi: Sekret Julii, 4/6
5. C. J. Daugherty: Zagrożeni, 4/6
6. Meg Cabot: Pamiętnik księżniczki 8. Księżniczka w rozpaczy, 5/6
7. Melissa De La Cruz: Wyspa potępionych, 4/6
8. Brian Selznick: wynalazek Hugona Cabreta, bez oceny

Najlepsza książka: "Szklany tron" Sarah J. Mass
Najgorsza książka: "Ten jeden dzień" Gayle Forman

O czym jeszcze mogliście przeczytać na ...ale zaczytanej...:



Filmy i seriale:
1. sezon 5A "Teen wolfa"
2. 11 odcinków "Dawno, dawno temu"
3. 11 odcinków "Plotkary"  
4. 6 odcinków "Muszkieterów"
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia