#update: 28.09 2015

Hej, hej moi drodzy!
Jak tam koniec września? Ja dzisiaj przychodzę do was z update'em. Jak mogliście zauważyć posty nie pojawiały się tak często jakbym ja chciała. Niestety mam nawał nauki i całą masę innych obowiązków, że bie mam czasu nic pisać. A nawet kiedy mam czas, to wolę poczytać (choć mój wynik wrześniowy) nie będzie najwyższy. I chcę wprowadzić kilka zmian na blogu. Dwa razy w tygodniu będzie pojawiał się post - w poniedziałek i piątek. Naprawdę nie wiem jak ja to zrobię, ale nam nadzieję, że mi się uda. W piątek najprawdopodobniej pojawi się recenzja, a w poniedziałek podsumowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia