My workout routine #autumn2015


Kilka osób mnie się spytało, jak ćwiczę. Ogólnie sport towarzyszy mi od zawsze. Odkąd pamiętam chodzę na basen, choć nigdy nie będę sportowcem, który jeździ na olimpiadę. Jednak codzienne ćwiczę i dzisiaj pokażę wam co robię, ponieważ próbuję codziennie skupiać się na innych partiach ciała. Robię ćwiczenia na wszystko oprócz ramion, ponieważ w sobotę idę na basen i nie chcę mieć ogromnych barów. Nie jestem zawodowcem, ale też nie jestem osobą początkującą, więc osoby, które chciałyby zacząć ćwiczyć nie powinny robić mojego workout routine, ponieważ nie wytrzymałyby kondycyjnie. Nie jestem żadnym ekspertem i ćwiczę, dlatego, że lubię. Post podzieliłam na dni tygodnia, gdzie macie powymieniane co ćwiczę. 


Poniedziałek: ćwiczę na pośladki, brzuch i nogi 




Wtorek: 45 minut wf-u, ćwiczę na pośladki, brzuch i nogi 




Środa: 60 minut yogi

Czwartek: 45 minut wf-u, cardio







Piątek: 1.30h wf-u, 1.30h siatkówki 
Sobota: 45 minut na basenie
Niedziela: ćwiczę na pośladki, brzuch i nogi 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia