Podsumowanie miesiąca: wrzesień 2015


Wrzesień - pierwszy miesiąc szkoły. W tym roku czeka mnie test gimnazjalny i nie mam czasu czytać w domu. Jedynie kiedy jadę do i wracam ze szkoły. Nie pochłonęłam ogromnej ilości powieści, ale poznałam kilka fantastycznych lektur, których recenzje zostały już napisane lub dopiero zostaną.

Przeczytane książki we wrześniu:
1. R. J. Palacio: Cud chłopak, 6/6
2. Rick Riordan: Ostatni olimpijczyk, 6/6
3. Kody Keplinger: The D. U. F. F., 1/6
4. Arthur Conan Doyle: Błękitny karbunkuł, 4/6

Najlepsze książki: "Cud chłopak" i " Ostani olimpijczyk"
Najgorsza książka: The D.U.F.F

Co oglądałam?:
• 1 sezon "Plotkary"
• pierwsze 2 odcinki "Scream queens"
• kolejne odcinki "Once upon a time"
• kolejne odcinki "The Musketeers"

A jak wam minął wrzesień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia