Podsumownie miesiąca: listopad 2015

Od jakiegoś czasu nie pojawiały się notki. Jest to spowodowane szkołą, lecz nie martwcie się, już wracam. Przez jakiś czas pisałam na zapas, więc teraz znowu będą się pojawiać posty regularnie. Niestety, w tym miesiącu pochłonął mnie kurator z biologii, więc nie przeczytałam wielu książek, ale planuję to nadrobić w grudniu. Stwierdziłam, że będę brać udział we wszystkich book-a-thonach, bo dlaczego nie?

Przeczytane książki:
1. Alfred Szklarski: Przygody Tomka na Czarnym Lądzie, bez oceny
2. Juliusz Słowacki: Balladyna, bez oceny
3. Zoë Sugg: Girl online on tour, 4/6
4. Katarzyna Świeżak: M.O.D.A., bez oceny

Najlepsza książka: -
Najgorsza książka: -

Co oglądałam:
a) Listy do M.
b) Kosogłos cz. 2
c) 13 odcinków "Teorii Wielkiego podrywu"
d) 1 odcinek "Dawno, dawno temu"
e) 3 odcinki "Scream queens"
f) 1 odcinek "Plotkary"
g) 2 odcinki "Muszkieterów BBC"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia