50 przypadkowych faktów o mnie

Coraz częściej znajduje posty napisane przez blogerki, które opowiadają o sobie przez ... 50 faktów. Bardzo mi się to spodobało i też zamierzam spróbować swoich sił, no to zaczynamy. Mam nadzieję, ze nie zanudzę was na śmierć!

1. Mieszkam w Poznaniu, choć moi oboje rodzice nie pochodzą z tego miasta.
2. Mam 13 lat!, a już prawie mam 1,70 cm, a numer buta 39 lub 40. 
3. Moi oboje rodzice są nauczycielami angielskiego.
4. Nienawidzę węży. Te zwierzęta kojarzą mi się z moim schematem: wąż=śmierć
5. Uwielbiam lody truskawkowe i białą czekoladę.
6. Mam młodszą siostrę.
7. Zbieram pocztówki.
8. Nigdy nie noszę sukienek, bo pływam i mam trochę szersze barki niż zwykła dziewczyna.
9. Najbardziej chciałabym mieszkać w...Barcelonie, Nowym Yorku lub w Londynie.
10. Chodzę do szkoły anglojęzycznej, gdzie skala ocen jest od 0-7.
11. Moim ulubionymi owocami są truskawki, maliny i czereśnie.
12. Ja umiem pić tylko wodę niegazowaną i soki.
13. Nie umiem w ogóle rysować, nawet prostej kreski!
14. Mam jedno chore oko, widzę na nie doskonale, ale jak pływam przez dłuższy czas, mam je potem całe czerwone.
15. Znam 2 osoby, które urodziły się w ten sam dzień co ja (nie licząc siebie). 
16. Najbardziej w przyszłości chciałabym być ... dentystą lub ortodontą.
17. Oglądam telewizję tylko jeśli leci jakiś fajny mecz.
18. Kibicuję FC Barcelonie, a jak kiedyś pojadę do Barcelony, kupię sobie  z kimś koszulkę.
19. Umiem j.polski i angielski, a uczę się hiszpańskiego. W przyszłości chcę się nauczyć niemieckiego i francuskiego.
20. Nie oglądam żadnych seriali.
21. Nigdy nie maluje paznokci. Uważam, ze to strata czasu.
22. Nienawidzę kłamców.
23. Czasem wchodzę do księgarni, tylko po to, żeby popatrzeć na książki.
24. Jestem niesamowitą niezdarną, kiedyś nawet wbiegłam w szybę.
25. Lubię wyjeżdżać.
26. Kocham góry i morze.
27. Bardzo często za szybko chodzę i koleżanki nie umieją mnie dogonić.
28. Mój ulubiony kolor to niebieski.
29. Nie mam żadnych zwierząt, choć bardzo bym chciała mieć psa o imieniu Lucky.    
30. Noszę 9 gumowych bransoletek na prawej ręce.
31. Poznałam moją koleżankę tak: To ty też lubisz H2O?
32. Mam proste włosy i nigdy się nie kręcą.
33. Zawsze śpię na brzuchu, w innej pozycji nie umiem zasnąć.
34. Nie rozumiem ludzi chodzących w skarpetach i sandałach. Nosisz sandały jak jest gorąco, a skarpety jak jest zimno i gdzie tu logika?
35. Od zawsze marzę o własnym delfinie i szybkim samochodzie.
36. Uwielbiam układać puzzle i dość szybko mi idzie składanie obrazka.
37. Mam telefon, ale prawie nigdy nie można się do mnie dodzwonić. :D
38. Wolę siedzieć na podłodze, niż na krześle.
39. Uwielbiam konie, ale nos nie dał mi tyle pieniędzy, żeby na nich jeździć. 
40. Boję się bezdomnych.
41. Lubię wąchać książki, ale to chyba nie jest zaskakujące.
42. Beznadziejnie wyglądam na zdjęciach. Jestem totalnie niefotogeniczna. 
43. Moje włosy nigdy się nie kręcą.
44. Nienawidzę jak moja siostra śpiewa pod prysznicem.
45. Byłam w domu Borejków. Mówię wam dom jak dom, ale mieszkańcy...
46. Blogerki/blogerzy od razu zyskują moje zaufanie, gdy nagrywają videorecenzje. Ja nigdy nie zrobię tego.
47. Zawsze coś jem jak czytam.
48. Uwielbiam komentować reklamy.
49. Najczęściej moje odpowiedzi to: tak, nie, mhmm, nie wiem. Dużo ode mnie nie wyciągniecie.  
50. Jestem najczęściej kichającą osobą w klasie! 

Wiecie jak trudno wymyślać dziwne fakty o samej sobie. W też spróbujcie swoich sił!  

1 komentarz:

  1. Najlepsze jest 31 xd. Nie wierzyłam, że przeczytam całe, a jednak przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia