Zapowiedzi: kwiecień 205



Witam wszystkich na zapowiedziach na miesiąc kwiecień. Od teraz posty będą pojawiać średnio co dwa dni, więc śmiało, wchodźcie na bloga. Dzisiaj opowiem Wam o książkach, które wychodzą już niedługo i mam nadzieję, że zdobędę je. Jest ich w tym miesiącu trochę sporo, ale i tak nie wspominałam o wszystkich, dlatego koniecznie dajcie mi znać w komentarzu na co wy czekacie! Od razu dodam na wstępie, że najbardziej czekam na "Girl online" Po na kliknięciu na okładkę, zostaniecie przeniesieni na stronę lubimy.czytać.


08 kwietnia


BylismyLgarzamiGirl Online

the-duffSTARTER

22 kwietnia

http://www.wsqn.pl/ksiazki/agent-naga-prawda-o-kulisach-futbolu/zakonmimow

Księżyc nad Bretanią. cudowne tu i teraz

5 komentarzy:

  1. Ja chyba najbardziej czekam na premierę "The Duff" oraz "Biorąc oddech", którego u Ciebie w zapowiedziach na kwiecień zabrakło, ale to może dlatego, że książka wychodzi właśnie dziś? Niestety, zakupy książkowe na razie u mnie są ostatnią rzeczą, o jakiej myślę. Dopiero po maturze zamierzam wybrać się na ogromniasty shopping w ramach nagrody za wytrwałość i długą, zdecydowanie zbyt długą, podróż z nauką, jaka w tym roku mnie czekała (i czeka jeszcze przez niecały miesiąc).

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ciekawe premiery na ten kwiecień :)
    Dobrze, że "Girl Online" już przeczytałam, polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktulanie czytam "Zakon mimów" i zapowiada się naprawdę dobrze. Resztę chciałabym przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tytuły. Ciekawe tylko kiedy uda mi się zdobyć choć kilka z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia Łubińska13 kwietnia 2015 15:29

    Chętnie przeczytałabym 3 tytuły: Księżyc nad Bretanią, Zakon Mimów (ale najpierw musze przeczytać Czas Żniw) oraz Girl Online mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia