TBR: marzec 2016


Hej,
Dzisiaj bardzo krótko, ponieważ tylko pokażę wam mój TBR na następny miesiąc, teraz spróbuję się pilnować i dodawać go co miesiąc. W marcu mam finał wojewódzkiego, w kwietniu mam egzaminy, więc nie będę miała dużo czasu na czytanie jak i na pisanie bloga. Posty najczęściej piszę  na komórce, kiedy wracam ze szkoły w tramwaju, więc wybaczcie mi, że tak rzadko piszę. Planuję w tym miesiącu przeczytać 4 pozycje i może pokuszę się o 5, ponieważ "Marsjanin" jest  o wiele krótszy, niż myślałam.

Do przeczytania:

  • Sue Monn Kidd: Czarne skrzydła






  •  Emily Bronte: Wichrowe wzgórza

  • Andy Wier: Marsjanin

  • Rainbow Rowell: Fangirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia