5 blogów nieksiążkowych, które sledzę


Nie samym książkami człowiek żyje prawda? Ja również uwielbiam czytać inne blogi, oprócz książkowych (których czytam bardzo niewiele, po prostu brak czasu). Dzisiaj zapraszam was na post z blogami, które nie mają dużo z literaturą wspólnego, ale bardzo przyjemnie się je czyta. I jeszcze jedno, przepraszam was za tak długą nieobecność na blogu, ale zanim się obejrzałam to był już koniec marca.

Jest to blog na który najczęściej wchodzę. Po przeczytaniu "Elementarzu stylu" moja szafa przeszła wielką metamorfozę. Stwierdziłam, że nie potrzebuję tych wszystkich ubrań, w których:
a) nie chodzę
b) nie podobają mi się już
Oprócz Kasi, piszę inne dwie wspaniałe kobiety - Zosia o gotowaniu i Gosia o zdrowym trybie życia.


To, że nigdy nie będę się ubierać jak Jessica Mercedes to to jest pewne. Dla mnie jej styl jest zbyt high fashion, a ja wolę klasykę, ale i tak ten blog uwielbiam! To co mi się podoba to posty z tym co teraz jest modne, co nosić, żeby wyglądać jak Kendall Jenner. Jessica udowodniła, że nie mając wielkich funduszy i znajomości można osiągnąć sukces.


Blog żony Roberta Lewandowskiego zachęcił mnie abym zaczęła się zdrowo odżywiać. Ponad rok temu myślałam, że same ćwiczenia pomogą mi utrzymać kondycję i mieć fajne ciało. Niestety, uprawianie sportu to tylko 30% sukcesu. Całe to 70% to dieta. I ludzie się zastanawiają się jak ja mogę nie jeść słodyczy. Znalazłam alternatywy i naprawdę, smakują tak samo dobrze jak czekolada i cukier, a może nawet i lepiej.


Seriale to moja nowa miłość. Bardzo dużo oglądam, a dzięki recenzjom i rankingom na Serialowej wiem co oglądać, a czego nie. Stąd wiem o różnych premierach, o tym na co warto czekać w 2016 roku jak i opinie innych czytelników. Właśnie to mi się bardzo podoba. Co tydzień jest ranking hitów i kitów tygodnia, które są napisane przez czytelników Serialowej i są wklwjone do jednego posta (najczęściej z uzasadnieniem).



Kiedyś oglądałam Weronikę na Youtube'ie, ale niestety przestała nagrywać i został mi tylko (albo aż) jej blog, na którym nie pisze zbyt często. Jej styl jest klasyczny, znajdziemy dużo zestawów z koszulą, marynarkami i jeansami. Ja tylko czekam aż autorka RASBERRY AND RED wyda książkę, bo bardzo chętnie przeczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia