Podsumowanie miesiąca: marzec 2016


Ufff.... jak dobrze, że marzec już się skończył. Już dawno tak mało nie czytałam, ale mam w planach nadrobić to po egzaminach, które mam w połowie kwietnia. Wtedy więcej będzie się pojawiać na blogu, mam kilka fajnych pomysłów, ale żeby je zrealizować trzeba mieć czas, którego ja aktualnie nie mam. Dlatego mam taki mizerny wynik, za to w kwietniu już skończyłam jedną książkę.

Przeczytane książki:
1. Rainbow Rowell: Fangirl, 4/6
2. Georgina Harris: Why girls love their shoes , bez oceny

Najlepsza książka: -
Najgorsza książka: -

Obejrzane filmy:



  • Zemsta
  • Lincoln
  • Pompeje
  • Quo Vadis
  • Zaczarowana
  • Potwory i spółka
Obejrzane seriale:
  • 13 odcinków "Daredevila"
  • 2 odcinki "Teen wolf"
  • 1 odcinek "The Shannara Chronicles"
  • 6 odcinków "Ameryka: Historia USA"
  • 5 odcinków "Teoria wielkiego podrywu"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia