Fleur De Force: Jak być glam?


W tym roku przeczytałam więcej poradników, niż w całym moim życiu. Niektóre lepsze, niektóre gorsze, ale i tam je namiętnie pochłaniam, pomimo tego że często informacje napisane na kartkach tych pozycji już jest mi znana. Jeśli moglibyście polecić jakiś poradnik, to chętnie poczytam o waszych propozycjach w komentarzach. Dzisiaj recenzja "Jak być glam?", który był takim średniakiem, dużo nie wniósł mi do życia (ale coś tak!), lecz wiem, że są o wiele lepsze książki tego typu.

Muszę się wam przyznać, że nie za wiele wyniosłam z tej książki. Mnóstwo rzeczy już po prostu wiedziałam i nie było nic odkrywczego, a szkoda. Pomimo tego, że ja się jakoś strasznie nie maluję, to większość porad było mi znanych. Lecz dla osób początkujących, które nie wiedzą jak dobrze wyregulować brwi lub wybrać odpowiedni korektor i podkład to może poradnik Fleur De Force im się przyda. Lecz istnieje cała masa innych tego typu powieści, które są po prostu lepsze.

To co mi się podobało w tej książce to zdjęcia, które były wydrukowane na dobrej jakości papierze. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić (chodzi mi o szatę graficzną) to to, że "Jak być glam?" nie ma grubej oprawy, ponieważ do tego typu literatury zagląda się dość często i mój egzemplarz wygląda jakby miał kilka lat, a nie niecały miesiąc. Bardzo przypadł mi do gustu styl autorki. Dzięki niemu szybko przeczytałam tę pozycję, a że teraz nie mam za wiele czasu, żeby czytać to takie pozycje są idealne.

Podsumowanie: "Jak być glam?" to średni poradnik, jest kilka fajnych porad, ale dużo jest rzeczy oklepanych. Niestety, trochę się rozczarowałam. Fleur De Force oglądam już od dłuższego czasu i to, jaką ma wiedzę na temat makijażu i ubraniach cały czas mnie zadziwia. Mam wrażenie, że nie wszystko przelała na papier. Słyszałam, że ma wyjść druga część. Będzie ona dotyczyć wielkich wyjść, imprez i jak się na nie przyszykować - jak się dobrze ubrać i pomalować na takie spotkania. Pomimo tego, że pierwsza część nie była najlepsza, to i tak przeczytam drugą.


Jak być glam?, Fleur De Force, Wydawnictwo literackie, 2016.

Ocena: 3/6

Za książkę dziękuje Wydawnictwu literackiemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia