Już wracam. | kwiecień 2016


Dobra, już po egzaminach, wracam do was, posty będą pojawiać się regularnie, a ja dzisiaj przychodzę do was z postem z serii #update. W ten weekend powinna się pojawić kolejna recenzja, a za niecały tydzień ...ale zaczytana... będzie obchodzić kolejne urodzinki. To już 3. Jak ten czas szybko mija. Mój Boże. W tym czasie tak dużo się działo. Poznałam tylu wspaniałych ludzi, no ale dobra nie zanudzam was teraz tym, bo o tym więcej za tydzień.  

 
1. Książki
Ten rok nie zaczął się dobrze, jeśli chodzi o czytanie, często jestem zmęczona, żeby czytać, a książki, które czytam nie są strasznie wciągające i nad nimi zasypiam. Jak na razie przeczytałam 16 pozycji i jestem o jedną pozycję do przodu. Za to teraz pochłaniam "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Laveder" Leslye Walton, która jest jedną z lepszych powieści, które zostały przeze mnie przeczytane w roku 2016. Kilka ciekawych lektur czeka na mnie mojej półce, ale na początku muszę zdać egzamin gimnazjalny (którym de facto nie muszę się przejmować, bo mam laureata, ale przecież nie mogę napisać na 2%). 

2. Filmy
Filmów o dziwo obejrzałam bardzo dużo.Nawet biorę udział w jednym wyzwaniu filmowym i jego wyniki możecie zobaczyć obok. 

  • ekranizacja przeczytanej książki: "Zmierzch"
  • klasyk, którego nie widziałeś/aś: "Dirty dancing"
  • film biograficzny: "Lincoln"
  • wyreżyserowany przez Wajdę: "Zemsta"
  • film z jednym słowem w tytule: "Joy"
  • film akcji "Agentka"
  • film telewizyjny: "Planeta singli"
  • z gatunki fantastyki: "Saga zmierzch. Księżyc w nowiu"
  • z ulubioną aktorką/ulubionym aktorem: "Wciąż ją kocham" 

Jeśli macie mi jakiś film do polecenia do innych kategorii, to piszcie w komentarzach. 

3. Seriale
Już niedługo zaczynam 3 sezon "Plotkary" i wiecie co mnie przeraża, ze to już jest połowa. Już niedługo nie będę mogła wróć na Upper East Side. Ja naprawdę nie pamiętam co robiłam przed oglądaniem seriali. Jeśli macie coś po polecenia to piszcie mi w komentarzach. Oprócz już wyżej wymienionej "Plotkary" oglądam "Glee""Daredevila""Teorię wielkiego podrywu" i rzadziej "Dawno, dawno temu" i "Muszkieterów". Muszę zacząć oglądać jakąś produkcję, która teraz wychodzi i mogłabym follować wraz z innymi. 

3 komentarze:

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia