Podsumowanie miesiąca: maj 2016


Maj to był dziwny miesiąc, niby miałam dużo, ale nie chciało mi się dużo czytać, lecz przeczytałam więcej książek niż w poprzednich miesiącach, z czego jestem bardzo zadowolona. Mój wynik czytelniczy zatrzymał się na 7 pozycjach, a miałam wrażenie, że prawie nic nie pochłonęłam. Od czerwca, ruszam z postami na ...ale zaczytanej..., już sobie wszystko zaplanowałam, powrócę do kilku starych cykli, może pojawi się jakiś konkurs? Zobaczymy, zobaczymy, ale teraz czas podsumować poprzedni miesiąc.

Przeczytane książki:
1. George Orwell: 1984, 5/6
2. Sara Shepard: PLL# 6. Zabójcze, 4/6
3. Dariusz Tuzimek: Lewandowski. Wygrane marzenia, 4/6
4. Anna Lewandowska: Zdrowe gotowanie by Ann, bez oceny
5. Colleen Hoover: Ugly love, 6/6
6. Yvette Żółtkowska-Darska: Po prostu futbol, 4/6
7. Agnieszka Gola-Rakowska: 110%. Poznaj prawdziwe oblicze sportu, 3/6

Obejrzane filmy:

  • Łowca i królowa lodu, 5/10
  • Życie jest piękne, 9/10
  • Dziewczyny z St. Trinian, 4/10
  • Mr. & Mrs. Smith, 8/10
  • Wyznania zakupoholiczki, 4/10
  • Chłopiec w pasiastej piżamie, 8/10
  • Pulp fiction, 9/10

Obejrzane seriale:

  • 4 odcinki "Plotkary"
  • 1 odcinek "Daredevila"
  • 5 odcinków "Glee"
  • 6 odcinków "Wikingów"

Inne posty:


Social media: 
Facebook Instagram | Twitter | Snapchat: Zuziaokay | ask.fm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia