Book haul: maj 2016


Kiedy mówiłam, że wróci kilka cykli, to na myśli miałam na przykład book haule, które pamiętam wszystkim się podobały. W maju kilka książek do mnie przywędrowało, a w czerwcu ma być ich jeszcze więcej! Jest początek tego miesiąca, a ja wiem, że już 5 pozycji ma do mnie przyjść! Założenie kalendarza dla bloga to była świetna decyzja, bo teraz mam wszystko poukładane i posty będą pojawiać się systematycznie. Nie przedłużając, zapraszam was na pierwszy book haul od dawien dawna! 






Od góry:
1. Ernest Cline: Aramda - od wydawnictwa Feeria
2. Colleen Hoover: Ugly love - zakup własny, przeczytane
3. Sarah J. Mass: Korona w mroku - zakup własny
4. Sarah J. Mass: Dwór cierni i róż - zakup własny 
5. Sara Shepard: PLL#9 Olśniewające - zakup własny
6. Sara Shepard: PLL#10 Bezlitosne - zakup własny
7. Sara Shepard: PLL#11 Uwikłane - zakup własny
8. Sara Shepard: PLL#12 Pożądane - zakup własny
9. Dariusz Tuzimek: Lewandowski. Wygrane marzenia - od wydawnictwa Egmont, przeczytane
Po prawej
1. Film: Ex machina - od empik.com
2. Płyta Zayn, Mind of mine - empik .com

Jak się wam podobają moje zdobycze majowe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia