TBR: lipiec 2016


Dzisiaj prezentuję wam moje TBR na ten miesiąc. Teraz jestem na wyjeździe i zabrałam ze sobą 2 z tych powieści. Jedna z powieści została przeze mnie przeczytana. Jednak mam nadzieję, że uda mi się więcej pochłonąć w tym miesiącu, niż sobie zaplanowałam. Jest tu 5 pozycji, a czasu wolnego mam bardzo dużo, ponieważ wszystkich moich znajomych albo nie ma, albo ja wyjeżdżam więc nie mamy kiedy się spotkać. #Euro2016 kończy się 10 lipca, więc już wtedy w ogóle będę miała bardzo dużo czasu na czytanie. Lecz już nie przedłużam i prezentuję wam książki. 



Od lewej:
1. Melissa De La Cruz: Powrót na wyspę potępionych - przeczytane 
2. Ernest Cline: Armada
3. Anonimowy piłkarz: Futbol obnażony
4. Katarzyna Michalak: Moja Ananke
5. Isabelle Lafleche: Kocha Paryż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia