Book haul: czerwiec 2016


Kolejny post publikowany automatycznie, ale cieszę się na ...ale zaczytanej... cały czas pojawiają się nowe posty, przez co nie jest nudno i nie ma pustek. Dzisiaj przychodzę do was z book haulem i uwaga, jest dużo książek, co mnie bardzo cieszy, ale moje półki już mniej, ponieważ tych powieści jest tak dużo, że już mieszczą się na półkach i mam problem  z ich ustawianiem. Jednak bardzo się cieszę, że wydawnictwa mi zaufały i wysyłają mi książki do recenzji. Po moim powrocie ruszam z postami!


Od góry:
1. Ewa Nowak: Moja Anake - od wydawnictwa Literackiego
2. Anonimowy piłkarz: Futbol obanżony - od wydawnictwa SQN
3. Melissa De La Cruz: Powrót na wyspę Potępionych - od wydawnictwa Egmont, przeczytane
4.  Agnieszka Gola-Rakowska: 110%. Poznaj prawdziwe oblicze sportu - od wydawnictwa Burda
5. Anna Lewandowska: Żyj zdrowo i aktywnie - od wydawnictwa Burda
6. Anna Lewandowska: Zdrowe gotowanie by Ann - od wydawnictwa Burda
7. Paul Morand: Czar Chanel - od wydawnictwa Literackiego
8. Yvette Żółkowska-Darka: Ibra. Chłopak, który odnalazł własną drogę - od wydawnictwa Egmont

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia