Lektury na rok szkolny 2016/2017


Rozpoczęłam moją 3 letnią przygodę z liceum. W zeszły poniedziałek miałam wf. Biegłam i dziwnie wykrzywiła mi się stopa. Nie mogę na niej stanąć, ale po jakimś czasie ból przechodzi. Wracam do domu i nagle ból narasta. Stwierdziłam, że jednak pójdę z tym do lekarza, który po przebadaniu powiedział mi, że to najprawdopodobniej skręcenie i dał mi skierowanie do szpitala. Po 4 godzinach czekania wyszłam z tej placówki z gipsem na nodze i informacją, że muszę czekać ter 4-6 tygodni na zdjęcie gipsu. Tak moi drodzy, złamana noga. 



Lektury:

  • Albert: Camus: "Dżuma"
  • Wybrane mity
  • Horacy: "Wybrane liryki"
  • Sofokles: "Król Edyp"
  • "Bogurodzica"
  • "Lament Świętokrzyski"
  • fragmenty "Pieśni o Rolandzie"
  • fragmenty "Rozmowy Mistrza Polikarpa ze Śmiercią"
  • Jan Kochanowski, wybrane pieśni, treny i psalmy
  • Szekspir: "Makbet"
  • poezja barokowa (Mikołaj Sęp-Szarzyński, Daniel Naborowski, Jan Andrzej Morsztyn)
  • fragmenty "Pamiętnika" Jana Chryzotema Paska  
  • Ignacy Krasicki: "Do króla"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia