TBR: październik 2016


Hej, hej, dzisiaj przychodzę do was z mim TBR na październik. Już 14 zdejmują mi gips i będę mgła znów śmigać. Już nie mogę się doczekać, aż znów będę mogła nałożyć dwa buty. I nie mówiłam wam tego, ale mam teraz tyle pracy, że przez ostatnie dni nic nie przeczytałam. No dobra, zaczęłam czytać nową książkę Ewy Nowak w weekend, ale pod koniec września nie pochłonęłam ani jednej strony. Jestem po prostu tak zmęczona wszystkim, że nie mam siły nic robić w drodze powrotnej. Mam nadzieję, że wyjdę teraz na prostą i bez problemu będę mogła dla was recenzować kolejne rzeczy. A co chcę czytać w tym miesiącu? Tego się dowiecie z dzisiejszego posta.


Od góry:
1. Ewa Nowak: Błahostka i kamyk
2. Aneta Jadowska: Dziewczyna z dzielnicy cudów
3. Emily Giffin: Pierwsza przychodzi miłość
4. Isabelle Lafleche: Kocham Nowy York 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia