Book haul: wrzesień 2016


Tak jak w poprzednich miesiącach przyszło do mnie strasznie dużo książek, to we wrześniu było raczej spokojnie. Powoli czytam wszystko co przyszło do mnie w poprzednich miesiącach. Niedługo powinny pojawić się recenzje rzeczy, które ostatni przeczytałam, ale mam też pomysły na nowe posty. Planuję odświeżyć kilka cykli, które zostały przeze mnie nie wiadomo dlaczego opuszczone. Próbuję też pisać na zapas posty, we wrześniu tak średnio mi się to udawało, ale teraz lepiej planuję wszystko rozplanować. W tym miesiącu znowu nie pojawią się #aktulizacjeserialowe, ponieważ nie oglądam dużo. Już prawie obejrzałam cały pierwszy sezon "Narcos" i po dwóch seriach napiszę recenzję. 

Od gory:
1. Ewa Nowak: Błahostka i kamyk - od Egmontu
2. Charlotte Cho: Sekrety urody Koreanek - od księgarni lovebook.pl
3. Tanya Burr Love, Tanya - od Wydawnictwa Insignis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia