Liebster Blog Award VI i VII




Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym Liebster Blog Award nr.6. Postanowiłam, że znowu będę leniwa i nie nominuję nikogo. 
Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Dziękuję Sophie Carmen za nominowanie mnie.

Lubisz oglądać filmy na podstawie książek? 
Oczywiście, że tak! Tylko czasem, ekranizacja jest taka słaba, że nie chce się oglądać ;)

Czy jest powieść, którą żałujesz że przeczytałaś/eś?
Sądzę, że nigdy nie powinnyśmy żałować, że przeczytaliśmy daną pozycje, ponieważ skąd potem mam wiedzieć, że nie lubię takiego typu powieści. Na przykład: Nie lubię "Gry o Ferrin" Katarzyny Michalak, to wiem, że po następnej części nie wezmę do ręki.


Gdybyś miał/a zmienić tytuł jednej książki, aby był adekwatny do okładki, co by była to za powieść?
Najprawdopodobniej wybrałabym "Zmierzch". Tam bym zmieniła tytuł i okładkę. Z czym związane jest jabłko i świecący wampir. Tak samo tytuł. 

Ktoś z twojej rodziny podziela twoją miłość do książek?
Tak, moja babcia. 

Lubisz czytać lektury?
Moim zdaniem nie każda lektura jest straszna. Zdarzają się nudne, niezrozumiałe i ... (wklejcie tu wszystkie złe przymiotniki). Czasem byłam jedyną osobą w klasie, która nie chciała przełożyć terminu omawiania lektura. A tam ktoś powiedział że nudne i strasznie długo się czyta. Nie które powieścio-lektury były niezwykle zacne. Na przykład "Jeżycjada".    

Jeździsz na Targi Książki?
Oczywiście! W tym roku będę na 100% w Poznaniu i w Warszawie. Kogo spotkam?

Wielkie marzenie?

Moje marzenia są tak absurdalne, że wzielobyście mnie za idiotę.

Dlaczego taka nazwa bloga, a nie inna?

Uwielbim czytać, a w klasie rozpoznają mnie jako ta 'ale zaczytana' ;)

Coś chciałabyś zmienić w swoim życiu?

Kiedyś nawet napisałam o tym post. Chętnych zapraszam: 

Co sądzisz o hejterach?

Kiedyś znalazłam taki piękny cytat: Hejterzy - osoby, które najczęściej odwiedzają twój profil/stronę. #takipozytyw

Ile masz mniej-więcej książek?


Ja jakieś 80-90, w pokoju ok. 110, a w domu ok. 140.

A teraz dziękuję drugiej osóbce, która mnie nominowała Alex Moriarty.

Książka czy e-book? Dlaczego?
Książki, książki i jeszcze raz książki. Nie pozwólmy żeby tutaj zawładnęła technologia.


Książka, którą możesz czytać cały czas a nigdy Ci się nie znudzi?
"Gwiazd naszych wina" Johna Greena (tak jak inne jego książki), proza Pani Clare, Lauren Oliver, Tricii Rayburn

Jaką wybierzesz książkę na bezludną wyspę? Tylko jedną?
Zdecydowanie nie jedną. Wszystkie pozycje autorów, które wymieniłam wyżej.

Twoja ulubiona ekranizacja?
Nie ma takiej. Szkerlock....

Książka, na którą polujesz od dawna?
"Baśniarz" Antonia Michaelis

Ulubiona książkowa kraina?
Hogwarts <3 

Co sądzisz o czytaniu tylko dla "pokazania się" ?


Ulubiony cytat?
1. W miarę jak czytał, zakochiwałam się w nim tak, jakbym zapadała w sen: najpierw powoli, a potem nagle i całkowicie.

2. Nie masz wpływu na to, że ktoś cię zrani na tym świecie, staruszku, ale masz coś do powiedzenia na temat tego, kim ta osoba będzie. Podoba mi się mój wybór.

3. Wydawało się, że to było całe wieki temu, jakbyśmy przeżyli krótką, ale mimo to nieskończoną wieczność. Niektóre wieczności są większe niż inne.

4. Świat nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem życzeń.


 - Może okay będzie naszym zawsze?
- Okay.

Ulubiona część, ulubionej serii?
Wszystkie moje ulubione serie zaczęłam i nie czytałam kontynuacji, więc nie mam jak odpowiedzieć na to pytanie! #I'mreallysorry

Książka, którą zaczęłaś a nigdy nie skończyłaś?
'Gra o Ferrin" odsyłam do recenzji TU

Ile książek znajduje się na Twojej półce?
Obok mnie?  To są książki, które czekają na mojej półce ok. 5. 




 

4 komentarze:

  1. Ebooki to świetna sprawa, kiedy żyje się ciągle na walizkach. Mi za każdym razem było żal rozstawać się z ukochanymi książkami, a czytnik jest mały i mogę go zabrać wszędzie :) Widzę, że także jesteś zagorzałą fanką twórczości K. Michalak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja za to nie mogę przeczytać książki, nie kontynuując całej serii. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też koniecznie muszę znaleźć "Baśniarza"! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W Poznaniu już były targi :) Byłaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia