TBR: styczeń 2015


Już pierwszy tydzień stycznia za nami, a ja jeszcze nie wstawiłam TBRa na styczeń. Chciałam też dodać zapowiedzi, ale nie wiem czy jest sens. Również chciałam opublikować najbardziej interesujące mnie premiery roku, ale nie wiem czy to zrobię, bo nie wiem co wyjdzie w czasie jesieni i zimy. Więc dzisiaj pojawi się TBR, w poniedziałek zapowiedzi. W środę powinna pojawić się recenzja książki, którą już napisałam (opinię, nie powieść), więc możecie śmiało wchodzić na ...ale zaczytaną..., bo na pewno pojawi się coś nowego!


Od góry:
1. Morgan Matson: Aż po horyzont - do recenzji od Wydawnictwa Jaguar
2. Pretty Little Liars. Niewiarygodne - zakup własny
3. Kiera Cass: Książę i Gwardzista - od Księgarni bonito.pl
4. Keri Smith: Zniszcz ten dziennik - od Księgarni bonito.pl
5. C. C. Hunter: Zabrna o zmierzchu - od Wydawnictwa Feeria
6. Jimmy Burns: Barca. życie, pasje, ludzie - od SQN

9 komentarzy:

  1. "Zniszcz ten dziennik" mam, tylko że w wersji po angielsku.
    Jestem bardzo ciekawa "Aż po horyzont"! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się dorwać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic z Twojego stosiku, dlatego czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Aż po horyzont" też mam, ale planuję przeczytać dopiero w czasie ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci zazdroszczę własnego egzemplarza "Aż po horyzont". Książkę czytałam i niesamowicie mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Także mam "Zniszcz ten dziennik" :)
    Zazdroszczę "Zabrana o zmierzchu"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Aż po horyzont" :3 Skompletowanie całej serii pastelowej to mój priorytet na najbliższe miesiące ;) "Zniszcz ten dziennik" mam, ale na razie jedynie cieszy moje oczy stojąc na półce. Nie długo mam zamiar się w końcu zabrać za jego "niszczenie" :D Pozdrawiam!

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mocno chciałabym przeczytać "Książę i Gwardzista" i "Aż po horyzont". Jestem ciekawa tych pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa, jak będziesz wypełniać Dziennik. Ja dostałam swój pod choinkę i jest już nieźle zniszczony ;) I jest przy tym mnóstwo frajdy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie. Co oznacza TBR? Jaki to skrót? :) Pewnie się ośmieszę, ale naprawdę nie wiem o co chodzi, a często się z tym spotykam. Kto pyta nie błądzi ;)
    Najbardziej jestem ciekawa "Aż po horyzont".

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia