TBR: czerwiec 2016


Już dawno temu zaczęliśmy czerwiec, lecz ja dopiero teraz publikuję mój TBR (gdyby ktoś nie wiedział: to-be-read), czyli książki które są na mojej półce i czekają na przeczytanie. Jedną z nich już pochłonęłam i teraz zaczynam kolejną pozycję. W sobotę/niedzielę pojawi się ostatnio post podsumowujący maj, a będą to #aktualizacjeserialowe. I w ogóle, niedługo #Euro2016, komu kibicujecie? Ja jestem wierna naszej reprezentacji, lecz po cichu liczę na kolejny triumf Hiszpanów.

Od góry: 
1. Sara Shepard: PLL#8
2. Sara Shepard:PLL#7 Bez serca - przeczytane
3. Sarah J. Mass: Korona w morku
4. Ernest Cline: Armada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia