Zayn Malik: Mind of mine


Na początku nie ciszyłam się, że Zayn odchodzi z One Direction, ale chyba wyszło mu to na dobre. 

Ogólnie z 1D najbardziej lubiłam Harry'ego Stylesa -  za wygląd i za śpiew. Pomimo tego, że u Zayna nie podobają mi się jego tatuaże i zmienianie fryzur co tydzień, to jego głosu mogłabym słuchać w nieskończoność. Bardzo się ucieszyłam, że tak szybko wyszedł ze swoim własnym krążkiem i od razu w dniu premiery przesłuchałam go na spotify. Wcześniej obejrzałam teledysk do singla promującą płytę - "Pillowtalk" i pomimo tego, że kompletnie mi się on nie podobał to sama piosenka jak najbardziej tak.

Moimi ulubionymi piosenkami na "Mind of mine" są:

  •  Like I would


  • Pillowtalk


  • sHe


Podsumowanie: Czy warto kupić "Mind of mine"? Jeśli lubiliście Zayna w One Direction już na pewno macie tę płytę, ale styl utworów na tym krążku jest zupełnie inny, niż kiedy Malik śpiewał w zespole. Polecam na początku przesłuchać tego CD na spotify lub youtube'ie i potem zdecydować się na kupno. Mi się ogólnie płyta bardzo podoba, ale chyba nic nie dorówna "25" Adele i "1989" Taylor Swift, które są moimi ulubionymi płytami. 

Polecam kupić płytę w empik.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia