30- Day Books Challenge: Dzień 1

Wiem, wiem jest środek miesiąca, ale znając mnie o jakimś dniu zapomnę lub będę chciała dodać innego posta i wszystko się po przestawia, więc dzisiaj zaczynam. Jeśli jesteście chętni, zapraszam do zabawy, choć jest ona długa. Nie przedłużając, dzisiaj zaczniemy z ...


Dzień pierwszy: Najlepsza książka jaką czytałeś w zeszłym roku (2013)
Nie będzie to zaskakujący wybór, każdy wie jaka jest moja ulubiona książka wszech czasów. Nie umiem jej opisać słowami, jest za mało liter w alfabecie. Już wiecie o jakim arcydziele mówię? Tak, tak to Gwiazd naszych wina. Inne powieści np. Miasto kości  czy [delirium] też uwielbiam, ale ta była jakaś inna. Inna, nie znaczy zła. Nie wiem jakby wyglądało moje życie bez tej książki. Czasem stoję z koleżankami i mówię okay? a jedna tylko rozumie o co mi chodzi i odpowiada okay. 

7 komentarzy:

  1. Również bardzo podobała mi się ta książka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tej książki nie czytałam - mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, widzę ze faktycznie wywarła na ciebie wpływ. Pewnie kiedyś spróbuję jej poszukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zaczęłam to wyzwanie, ale od razu zrobiłam pięć dni. poza tym nie mam za wiele czasu się w to bawić, więc, no cóż moje 30 dni może potrwać kilka miesięcy zanim wszystko opisze xd
    a książka czeka na swoją kolej na mojej półce i nie mogę się doczekać, aż w końcu się za nią zabiorę!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale mam w planach, koleżanka właśnie ją zdobyła i obiecała pożyczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę to mieć.

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia