Co będę czytać w lutym?

pizza is my valentine💕🍕Postanowiłam dzisiaj napisać do was list. A o czym? Przekonajcie się sami.

Drodzy książkoholicy,

Dzisiaj przychodzę do was ze stosikiem i inicjatywą, która mogła by się ujawniać od czasu do czasu. Jeśli możecie, czekam na waszą odpowiedź w komentarzach. To co, jesteście ciekawi co będę czytać przez najbliższe dwa tygodnie?







Pierwsza książka po lewej, od góry jest to "Błękitny zamek", autorki Lucy Maud Montgomery. Znalazłam ją kiedyś u babci. Niżej mamy "Mroczną bohaterkę. Kolację z wampirem.", jest to egzemplarz recenzencki od Business & Culture. Dalej 3 perełki sióstr Brontë od Wydawnictwa MG. "Lokatorkę Wildfell Hall" jak narazie przeczytałam do połowy. Na samym dole mamy "Złodziejkę książek" Markusa Zusaka mam z biblioteki szkolnej. 
Na samej górze po prawej mamy "najgorszą rzecz, jaką zrobiła", która już za mną. Dam jej 5/6 lub 4/6. Jeszcze raz muszę ją zanalizować. Również z biblioteki szkolnej. "Blogostan", który dostałam od Repliki, która będzie następnie przeze mnie czytana. Następnie "Ostatnia spowiedź. Tom 1". Chyba każdy czytał tę książkę w blogosferze, oprócz mnie. Wszyscy są zachwyceni, no może oprócz Abi, która nawet nie zdołała dokończyć książki. Idziemy niżej. "Chłopcy", "FEED" i "Niall Horan" dostałam do recenzji od wydawnictwa SQN. "Bez skazy", "Książę mgły", przeczytam kiedy będę miała czas. 
❤

A teraz pytanie. Czy chcielibyście, żebym opisywała filmy lub seriale. Ostatnio obejrzałam ich całkiem sporo i zobaczcie co bym chciała zrecenzować: 

  • film "LOL"
  • serial: "Sherlock BBC"
  • film: "Hobbit", obie części
  • film: "W pierścieniu ognia"
  • film: "Wielki Gatsby"
Czy możecie polecić mi jakieś dobre seriale i filmy. W czasie ferii mam więcej czasu na oglądanie i mogłabym coś tam o nich naskrobać. 

Pozdrawiam, Zuzia.

PS Koniecznie napiszcie co sądzicie o stosiku i o filmach/serialach jak i waszych propozycjach. 

16 komentarzy:

  1. Piękny stosik! ;)
    Co do filmów, to chciałbym tu zobaczyć recenzje ,,Hobbita'', bo jak na razie oglądałem tylko pierwszą część i nie wiem czy oglądać drugą xD
    Ukradłbym ci ,,Złodziejkę książek'', bo dopiero co wyszedł film, a ja nawet książki nie znam. Wstyd. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli idzie o filmy, to nie polecam "LOL", bardzo nie podobał mi się ten film. A "WPO" obejrzyj koniecznie <3
    Zazdroszczę "Błękitnego zamku" <3 "Jane Eyre" mam od piątku na półce, czeka na swoją kolej :) Pozostałe dwie książki sióstr Bronte bardzo chcę przeczytać! "Złodziejkę książek" dostałam na święta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jaki pokaźny stosik^^ I ciekawy :) "Błękitny zamek" czytałam niedawno - sympatyczna książka."Złodziejkę książek" mam w planach. Polecam gorąca "Księcia mgły", jest świetny :)
    Seriale i filmy? Czemu nie? Jestem za^^ Chętnie poczytałabym o Sherlocku, sama niedawno wciągnęłam się w ten serial. A na "Gatsby'ego" mam ochotę, ale najpierw książka.
    Z seriali mogę Ci polecić Supernatural - uwielbiam^^ Przygoda, humor i świetne postacie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zastanawiałam nad opisywaniem filmów na swoim blogu, ale doszłam do wniosku, że wolę, żeby jednak głównie o książkach był.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chciała przeczytać recenzję filmu "LOL" (pewnie chciałabyś zrecenzować tą wersję z Miley).
    A co do stosiku, to ciekawa jestem Feed'u i Mrocznej Bohaterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ci zazdroszczę "Złodziejki książek"... Polecam Ci do obejrzenia "Dzień Świstaka". Tytułowe święto obchodzimy właśnie dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również niedługo będę czytała Ostatnią spowiedź Tom 1 ;D Także czekam na twoją recenzję ! Zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stos! Zwłaszcza siostry Bronte tak pięknie w nim wyglądają! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Stos genialny. Zabrałabym Ci Złodziejkę książek i Gre w kłamstwa. Mroczna bohaterka czeka tez na mnie, ale pewnie minie trochę czasu zanim się za nią zabiorę. :) "Lol" uwielbiam oglądać i chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jakbym tak dostała w swoje łapki "Kolację z wampirem" oraz "Ostatnią spowiedź" ( ja też jej jeszcze nie czytałam :P) ♥
    "Księcia Mgły" czytałam i była całkiem całkiem :)
    Odnoszę wrażenie, ze ostatnio w blogosferze, aż zatrzęsło się od Sherlocka, ale im więcej opinii przeczytam, to może skuszę się na oglądanie ^^
    Co do filmu, który mogę Ci polecić. Wnioskuję, że niekoniecznie świętujesz Walentynki ( ja też nie :P), ale oglądałam ostatnio film pt. "Zaginiona walentynka". Piękna opowieść o miłości, i gorąco Ci ją polecam.
    A tak z innej beczki- jak ja Ci zazdroszczę ferii. Ja jutro idę do szkoły, dziś miałam ostatni dzień wolnego :( Ale myślę, ze podobnie myśli każdy, kto jutro zaczyna naukę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze stosiku to najbardziej zazdroszczę Ci "Mrocznej bohaterki" (wprawdzie opinie są skrajne, ale chciałabym sobie sama ją wyrobić) oraz "Złodziejki książek", którą z kolei każdy chwali :)
    A co do recenzji filmów, to jak najbardziej popieram ;)

    http://wszystkie-ksiazki-mojego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ukradłabym ci każdą książkę ze stosiku po lewej stronie! Błękitny zamek i złodziejka książek śnią mi się po nocach, tak bardzo chciałabym je przeczytać! I tak, chcę żebyś recenzowała seriale ;)) Co do fajnych filmów to z komedii mogę ci polecić Narzeczony mimo woli, fajna i śmieszna pozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Złodziejkę..." właśnie skończyłam, ciekawa jestem "Blogostanu" i książek Bronte.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja chciałabym przeczytać "Złodziejkę książek" Czekam na recenzję, szczególnie bronte

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pośród całego stosiku znalazłam kilka pozycji dla siebie :-) Co do filmów to z chęcią poczytałabym o nich recenzje, a w szczególności "LOL". Z obejrzanych przeze mnie mogę ci polecić wszystkie części Step Up ( a szczególnie ostatnią Step up Revolution) oraz Co zdarzyło się w Vegas ( czy jakoś tak ) :-)

    biblioholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Feed bardzo polecam :D Mroczna bohaterka była przyjemna.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia