Zaczytani w biegu: Sochi 2014 Olimpiada

Sportowcy przygotowują się do niej. Wyciskają siódme poty, żeby znaleźć się w kadrze Olimpijskiej. Jest to wyróżnienie i każdy sportowiec chce się w niej znaleźć. Dzisiaj wielki otwarcie Olimpiady w Sochi - 2014. Przedstawię wam plan, czyli gdzie będą występować Polscy sportowcy i kto tam pojechał. A gdzie jest Sochi?  


Flaga Kiedy popatrzy się na mapę, to można coś dziwnego zauważyć. Organizator 22 Igrzysk Zimowych, jest nad morzem. Sochi, znajduje się pomiędzy Morzem Czarnym, a Kaukazem. Przypominam patrzymy na Rosję ;).  

To może teraz przejdziemy do naszej drużyny. 
a) biegi narciarskie kobiet: Justyna Kowalczyk, Sylwia Jaśkowiec
b) biathlon kobiet: Krystyna Pałka, Monika Hojnisz, Magdalena Gwizdoń, Weronika Nowakowska-Ziemniak
c) skoki narciarskie mężczyzn: Kamil Stoch, Piotr Żyła, Jan Ziobro, Maciej Kot, Dawid Kubacki
d) snowboard mężczyzn: Mateusz Ligocki
e) narciarstwo dowolne kobiet: Karolina Riemen-Żerebecka
f) łyżwiarstwo szybkie kobiet: Patrycja Maliszewska, Łyżwiarki Szybkie
g) łyżwiarstwo szybkie mężczyzn: Jan Szymański, Zbigniew Bródka, Konrad Niedźwiecki 

Jak widać jest nas sporo. Nawet nie wiedziałam, że mamy kogoś żeby reprezentował nas na przykład w snowboardzie. 

Wszystkie starty, ceremonie znajdziecie: TUTAJ 

A wy będziecie oglądać zmagania naszych sportowców? Ceremonia otwarcia: 20.14 czasu, którego oni używają. U NAS JEST O 17.14. 

7 komentarzy:

  1. Będę oglądać skoki narciarskie, bo je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie to raczej nie interesuje. Nigdy nie odnajdywałam się w tych sportowych tematach, aczkolwiek trzymam za Polaków kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie mam pojęcia, gdzie mam wrzucić recenzje do wyzwania "Book Lovers". Mam nadzieje, ze nie będziesz zła, jeśli link zostawię tutaj.

    "Syrena" - Tricia Rayburn
    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/2014/02/50-20140207.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiedziawszy najbardziej interesuje mnie... ceremonia otwarcia xd Uwielbiam je oglądać, to zawsze świetne widowiska. I choć Sochi nie wypadło źle, to Londynu podczas letniej olimpiady nie przebije ; ) No, ale skoki oczywiście obejrzę, zwłaszcza, że polska kadra całkiem nieźle sobie w tym sezonie radzi. Też nie wiedziałam, że mamy reprezentanta w snowboardzie ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoki narciarskie obowiązkowo :D
    Ceremonii widziałam niestety tylko kawałek, bo byłam na niemieckim :c

    OdpowiedzUsuń
  6. biegi i skoki narciarskie uwielbiam, trzymam kciuki za naszych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Igrzyska olimpijskie to jedno z wydarzeń tego roku, których wprost nie mogłam i nie mogę doczekać :) Oczywiście, że będę śledzić (już w sumie śledzę i z zapałem kibicuję) zmagania Polaków. W szczególności będą to panczeniści, biegaczki narciarskie i skoczkowie :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia