100 książek, które chcę przeczytać


Wszyscy znamy powiedzenie "Tak dużo internetu książek, a tak mało czasu" . Ja mam pełno pozycji na półkach, które chcę przeczytać,a ciągle kupuje i dostaje nowe. Naprawdę dużo czytam, ale wyprzedaże i promocje tak kuszą, że nikt nie może się powstrzymać! Dzisiaj przychodzę do was z postem w którym pokazuję wam 100 lektur, które chcę przeczytać. Jest ich na pewno więcej, ale jakoś udało udało mi się zmieścić. Mam już kilka powieści u mnie, a część chce jeszcze dostać. Za jakiś czas, kiedy przeczytam większość z tych książek to zrobię znowu taką listę. Zapraszam do oglądania! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia