Podsumowanie miesiąca: lipiec 2016


Już niedługo idę do 1 klasy liceum, został mi już tylko miesiąc wakacji. Jednak trzeba podsumować lipiec, który był wspaniałym miesiącem. Przeczytałam 7 książek, z czego aż 6 w ostatnich dwóch tygodniach 2 miesiąca wakacji. Na obozie nic nie czytałam, więc wiecie... Na wyjazd w góry zabrałam za mało książek (są grube i nie sądziłam, że w tydzień przeczytam tak dużo) i z tego powodu musiałam czytać pozycje mojej siostry, które są przeznaczone dla trochę młodszych czytelników, ale co zrobić?



Przeczytane książki:
1. Melissa De La Cruz: Powrót na wyspę potępionych, 4/6
2. Anonimowy piłkarz: Futbol obnażony. Szpieg z szatni Premier League, 4/6
3. Ewa Nowak: Moja Anake, 4/6
4. Cecelia Ahern: Miłość i kłamstwa, 5/6
5. Katie McGarry: Przekroczyć granice, 5/6
6. Agnieszka Stelmaszyk: Kroniki Archeo#2. Skarb Atlantów, 3/6
7. Agnieszka Stelmaszyk: Kroniki Archeo#3. Sekret Wielkiego mistrza, 2/6

Obejrzane filmy:
1. Mała Syrenka, 8/10
2. Mustang z Dzikiej Doliny, 9/10
3. Herkules, 10/10
4. Zanim się pojawiłeś, 10/10

Obejrzane seriale:
1. 3 odcinki "Wikingów"
2. 3 odcinki "Glee"
3. 22 odcinki "Plotkary"

Inne posty:
1. Jak zacząć jeść zdrowo?
2. Recenzja, Andy Weir: Marsjanin
3. Yes, I do ship Marrish. (Teen wolf s. 5)
4. Book haul: czerwiec 2016
5. TBR: lipiec 2016
6. Podsumowanie miesiąca: czerwiec 2016




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Proszę przestrzegaj tych oto zasad:
1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Za każdym nie pisz swojego adresu bloga.
3. Jak wyłapiesz jakiś błąd w tekście, napisz.
4. Anonimie podpisz się!

Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Zuzia